پیشرفت ۹۰ درصدیِ طرح اتصال خیابان مفتح به آزادگان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری گفت: اجرای طرح اتصال خیابان مفتح به آزادگان در محله ناصر خسرو و محله امیرالمومنین از محلات کم برخوردار منطقه۱۲ تا پایان امسال تکمیل می شود.

علی باقری مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در گفت گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: طول خیابانِ اتصال مفتح به آزادگان ۵۰۰ و عرض آن ۳۰۰ متر است و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی آن در نظر گرفته شده و در حال حاضر نیز نزدیک به ۹۰ درصد از مراحل تملک این طرح صورت گرفته؛ امیدواریم مراحل تملک تا پایان شهریور ماه تکمیل و این طرح برای مراحل احداث تحویل پیمانکار شود.

او ادامه داد: اجرای طرح اتصال خیابان مفتح به آزادگان در محله ناصر خسرو و محله امیرالمومنین از محلات کم برخوردار منطقه انجام می‌شود، و اجرای این طرح دسترسی به بافت متراکم و فرسوده این محلات را فراهم و زمینه را برای خدمات رسانی بهتر و رونق و آبادانی بافت این محلات مهیا می‌کند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث خانه ورزش محله امین آباد و فرهنگ‌سرای محله کوثر اظهار کرد: این خانه ورزشی در دو طبقه شامل دو سالن و زیربنای ۱۳۰ متر و فرهنگ‌سرای محله کوثر در دو طبقه شامل کارگاه‌های آموزشی، سالن مطالعه و کلاس‌های آموزشی با زیربنای ۳۳۵ متر برای ارائه خدمت به شهروندان در نظر گرفته شده است.

او افزود: فرهنگ‌سرای محله کوثر با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و خانه ورزش امین آباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مراحل تجهیز داخلی را طی می‌کند.

انتهای پیام/ی


طرح‌های عمرانی منطقه ۱۲

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار