سرهنگ جنتی خبر داد؛

شناسایی و دستگیری خرده فروش موادمخدر در بیمارستان سینا

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت و درمان از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر بعد از انتقال به بیمارستان سینا در پی تصادف شدید خبر داد.

شناسایی و دستگیری خرده فروش موادمخدر در بیمارستان سینابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا جنتی فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت و درمان بیان داشت: ساعت ۰۷:۳۰ صبح روز چهاردهم شهریور ماه عوامل اورژانس مرکز فوریت‌های پزشکی موتورسوار مجروحی را به بیمارستان سینا منتقل کردند.

او گفت: بررسی اولیه حکایت از این داشت که موتورسوار با یک دستگاه خودرو سواری سمند در خیابان ابن سینا تصادف کرده است که بر اثر شدت تصادف و مصدومیت راکب، بلافاصله عوامل اورژانس او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت و درمان بیان داشت: تیم پرستاری مرکز درمانی سینا برای پیدا کردن کارت‌های شناسایی و مشخص شدن هویت مجروح اقدام که در بازرسی بدنی از او، ۲۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین به صورت پک شده و آماده برای فروش بود کشف کردند.


بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۹۳ کیلوگرم تریاک از قاچاقچی موادمخدر در البرز


این مقام انتظامی با اشاره به بازجوئی اولیه از متهم و اعتراف او به جرم ارتکابی، عنوان کرد: متهم در حال حاضر در بیمارستان بستری است و پس از بهبود وضعیت جسمانی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

خرده فروش موادمخدر بعد از انتقال به بیمارستان دستگیر شد

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار