جدایی ۸۰۰ عضو گروهک منافقین پس از اخراج از عراق

یکی از اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین از جدا شدن ۸۰۰ نفر از اعضای آن در پی اخراج از عراق خبر داد.

جدایی ۸۰۰ عضو گروهک منافقین پس از اخراج از عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اشرف نیوز، یک عضو جدا‌شده از گروهک منافقین که هم اکنون در آلمان ساکن است از نگرانی مریم رجوی به دلیل جدا شدن اعضای این گروهک سخن گفت. 

این عضو سابق گروهک تروریستی منافقین از واقعیت زندگی خود زمانی که در این گروهک بود گفت و اعلام کرد مسائلی مانند طلاق اجباری، شرایط امنیتی، سیاسی و اجتماعی عراق به مریم رجوی اجازه می‌داد موانع سازمانی برای اعضا ایجاد کند.

او در ادامه گفت: مسعود رجوی (سرکرده پیشین تروریست‌های منافقین) پیش از اینکه فراری شود ارتباط تمامی اعضا را با خانواده‌هایشان و محیط بیرونی به بهانه تهدید قطع کرد و رژیم صدام  این فرصت را به آن‌ها می‌داد تا فضایی شبه مستقل داشته باشند و اعضای جدا شده را مورد شکنجه قرار دهند به حدی که برخی از آن‌ها زیر شکنجه جان می‌باختند. برخی از این جنایت‌ها در گزارش سال ۲۰۰۵ سازمان حقوق بشر ذکر شده و آمده است که عده‌ای از اعضا به وسیله قرص کشته می‌شدند.

وی اعلام کرد: مریم رجوی با بخش فاسد دولت آلبانی همکاری و ارتباط دارد و در تلاش برای اعمال فشار بر عناصر جدا‌شده یا دستگیری آن‌ها و بازداشت در پادگان اشرف ۳ است. گزینه یا راه‌حل آرمانی برای مریم رجوی که بار‌ها در سخنانش بر آن تاکید کرده دستیابی به زمینی در ترکیه، اردن یا عربستان برای ساخت پادگان و بازداشت اجباری تمامی اعضای کنونی است تا همانند ۸۰۰ نفری که از این گروهک فرار کردند، متواری نشوند.

این عضو سابق، اخراج این گروهک از عراق و توزیع اجباری در آلبانی را عامل جدایی اعضا دانست. وی تاکید کرد حقیقت گروهک تروریستی منافقین بر همگان آشکار شده و وضع به جایی رسیده که مریم رجوی خود مجبور به برگزاری نشست برای بررسی فرار و جدا شدن عناصر باقی مانده این گروهک شده، با این حال باز هم شاهد فرار دسته جمعی اعضای آن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار