باشگاه فرهنگی؛

پیشنهاد‌هایی جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ از تماشای فیلم سینمایی «چاقی» تا گذری بر پارک جنگلی لویزان

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی و نویسندگی راما قویدل و تهیه کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی است. بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، لادن مستوفی، مهسا کرامتی، علی مصفا، امید روحانی، کریم قربانی، حسین ملکی و نوید خوش شناس در این فیلم بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «چاقی» آمده: یک فردی با عنوان صدابردار حرفه‌ای سینما وارد داستان عشقی می‌شود که ...

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش «اپرا عروسکی عاشورا» است.

در خلاصه داستان نمایش «اپرا عروسکی عاشورا» آمده است: تئاتر «اپرا عروسکی عاشورا» در خصوص ایام محرم و مراسم سوگواری عاشورا اجرا می‌شود...

بازی دهندگان عروسک «اپرا عروسکی عاشورا» افرادی چون مریم اقبالی، علی پاکدست، علی ابوالخیریان، مرجان احمدی، مرضیه سرمشقی، نسیم امیرخسرو، هانی حسینی، سارا اقبال، مهرنوش صادقیان، صدف بیگدلی، زینب اشرف‌زاده، الهام وفایی، مائده مدنی، نیلوفر ساسانی هستند.

نمایش «اپرای عروسکی عاشورا» به کارگردانی بهروز غریب پور، نویسندگی بهزاد عبدی و با صدای محمد معتمدی، مصطفی محمودی و ۱۲ خواننده برجسته ایرانی هر شب از تاریخ ۱۳ تا ۲۲ شهریور ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه در تالار فردوسی روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم سینمایی «مجرم» به کارگردانی عباس خواجه وند بیندازید.

فیلم سینمایی «مجرم» جمعه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: یک مرد لوطی مسلک به اسم هاشم که صاحب مغازه جیگرکی است، هوای هم محلی هایش را دارد، اما به شیوه خودش که همین آغاز ماجرای تازه‌ای است... علیرضا جلالی تبار، مهدی امینی خواه و آزاده مهدی زاده در فیلم سینمایی «مجرم» بازی کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

بزرگ‌ترین فضای سبزی که در بخش شمیرانات تهران است و در سال ۱۳۴۶ ساخته شد پارک جنگلی لویزان نام دارد. در بالاترین محدوده و قسمت این پارک چند هتل زیبا، سفره خانه، کافی شاپ، تالار و یک مسجد وجود دارد که به دلیل درختان بلند و سر به فلک کشیده و هوای بسار خنک و دلنشین می‌تواند یک مکان بسیار مناسب برای تفریح گردشگران و سپری کردن یک روز بسیار عالی در کنار خانواده و در یک جای زیبا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار