بازیکن پیشین چلسی: وزن بالای «بکر» می‌تواند زمان بازگشت او به میادین را به تاخیر بیندازد

کریگ بورلی بازیکن پیشین چلسی گفت: ممکن است مصدومیت بکر بیش از آن چیزی که هواداران لیورپول انتظارش را دارند طول بکشد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آلیسون بکر، دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال برزیل در بازی افتتاحیه لیگ برتر برابر نوریچ سیتی، از ناحیه عضله ساق پا مصدوم شد و از زمین بازی خارج  شد تا آدریان به جای او درون دروازه بایستد.

لیورپول از بهبود مصدومیت آلیسون بکر اطمینان دارد اما او همچنان نمی‌تواند درون دروازه تیمش بایستد و آدریان در بازی هفته پنجم برابر نیوکاسل، وظیفه حراست از دروازه قرمز‌ها را بر عهده دارد.


بیشتر بخوانید: نگاهی به گران‌ترین دروازه بانان تاریخ فوتبال


کریگ بورلی، بازیکن پیشین چلسی معتقد است مصدومیت آلیسون بکر ممکن است بیشتر از چیزی که هواداران لیورپول فکرش  را می‌کنند زمان ببرد زیرا بکر بدن تنومندی دارد و وزن بالای دروازه بان برزیلی می‌تواند بهبودی او را به تاخیر بیندازد.

بورلی در این باره گفته است که عضلات ساق پا برای هر بازیکنی بسیار مهم است و تاثیر خیلی زیادی روی عملکرد بازیکنان دارد و سلامت این عضلات در عملکرد دروازه بانان نقش خیلی بیشتری دارد.


بیشتر بخوانید: آلیسون بکر بهترین دروازه بان سال اروپا شد


چندی پیش جان آچربرگ مربی دروازه بانان لیورپول گفته بود بکر  تمرینات سبک را شروع کرده اما هنوز نمی‌تواند زمان دقیقی برای بازگشت دروازه بان برزیلی تیمش  به میادین مشخص کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار