کاهش قیمت iPad Pro

شرکت اپل قیمت تبلت‌های مدل iPad Pro خود را کاهش داده است.

کاهش قیمت iPad Proبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به تازگی جشنواره‌ای از کاهش قیمت برای محصولات خود به راه انداخته است. ابتدا این گوشی‌های هوشمند iPhone XR و iPhone 8 بودند که با کاهش قیمت مواجه شدند و پس از آن iPhone XS و XS Max بودند که برای فروش تخفیف گرفتند. حالا به نظر می‌رسد این شرکت بزرگ فناوری قرار است برای تبلت‌های خود هم این کاهش قیمت را در نظر بگیرد. به تازگی طرح کاهش قیمت برای iPad Pro اپل هم اعلام شد.


بیشتر بخوانید: انتشار ویدئو معرفی سه محصول جدید اپل + فیلم


بر اساس گزارش منتشر شده از وبسایت MacRumors، اپل قیمت تبلت‌های iPad Pro با حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی خود را ۲۰۰ دلار کاهش داده است. در حال حاضر، iPad Pro مدل  ۱۱ اینچی با ظرفیت حافظه یک ترابایت با قیمت هزار و ۳۴۹ دلار خریداری می‌شود در حالی که قیمت اصلی آن هزار و ۵۴۹ دلار بود. مدل بزرگتر iPad Pro یعنی مدل ۱۲.۹ اینچی هم با قیمت هزار و ۵۴۹ دلار به فروش می‌رسد و قیمت اصلی این تبلت در بازار جهان هزار و ۷۴۹ دلار بود.

کاهش قیمت iPad Pro

اپل هیچگونه تغییری در قیمت مدل‌های ۶۴ و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی iPad Pro ایجاد نکرده است با این وجود، اختلاف قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی بهترین تبلت حال حاضر اپل دیگر ۴۰۰ دلار نیست و این اختلاف به ۲۰۰ دلار رسیده است. هنوز دلیل مشخصی برای این کاهش قیمت در محصولات اپل اعلام نشده است، اما این مسئله می‌تواند در سهام فروش حال حاضر اپل تا قبل از رونمایی از تبلت‌های جدید این شرکت در اواخر اکتبر تأثیرگذار باشد.

بر اساس آخرین شایعه‌ها، اپل برنامه دارد تا نفس خط تولید iPad Pro خود را با تغییراتی از جمله تجهیز آن به سه دوربین، درست مانند iPhone 11 تازه کند.

انتهای پیام/

اعلام کاهش قیمت مدل یک ترابایتی iPad Pro

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار