۴ هوگوپوش کشورمان از فردا به مصاف حریفان خود می‌روند

برنامه روز دوم مسابقات گرندپری ژاپن اعلام شد و بر این اساس ۴ هوگوپوش کشورمان در ۲ وزن ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس برنامه اعلامی فردا شنبه، پیکار‌های اوزان ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، تکواندوکاران کشورمان در این روز هستند.

صبح امروز (جمعه – ۲۲ شهریورماه) قرعه کشی رقابت‌های روز دوم انجام و بر همین اساس ۴ نماینده کشورمان حریفان رقیبان خود را شناختند.

فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم در نخستین دیدار با آدرین ویسنته از اسپانیا قهرمان اروپا ۲۰۱۸ مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف تای هون کیم از کره جنوبی قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و  قهرمان آسیا ۲۰۱۸  می‌رود.

آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در پایین جدول ابتدا با لئون گلاسنویک از کرواسی دیدار خواهد کرد و در صورت برتری باید برنده دیدار ترکیه و پرتغال را از پیش رو بردارد.


بیشتر بخوانید: ۶ هوگوپوش کشورمان عازم ژاپن می‌شوند


سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در اولین گام با رافائیل آیوکائف از روسیه مبارزه می‌کند، در دومین دیدار نیز باید برنده دیدار ترکیه و آمریکا را شکست دهد.

سعید رجبی در همین وزن و پایین جدول نیز در نخستین گام به مصاف "کارلوس سانسورس" از مکزیک نایب قهرمان جهان ۲۰۱۹ می‌رود و در ادامه "کیو دون این" از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷، قهرمان آسیا ۲۰۱۸ را پیش‌رو دارد.


بیشتر بخوانید: مدال طلای گرندپری ۲۰۱۹ را بر گردن حسینی


مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۴:۳۰ تا ۸:۳۰ و رقابت‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ انجام خواهد شد؛ دیدار‌های مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

مسابقات گرند پری تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار