آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های مازندران/ کندوان و هراز تا ساعت ۲ بامداد فردا یک‌طرفه است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور‌های هراز، کندوان و شهر‌های مسیر محور سوادکوه شاهد ترافیکی سنگینی در مسیر‌های خروجی هستیم.

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های مازندران/ کندوان و هراز تا ساعت ۲ بامداد فردا یک‌طرفه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران گفت: باتوجه به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا مسافران بسیاری وارد استان شدند که موج بازگشت آنان موجب ترافیک سنگینی در محور‌های خروجی استان شد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور‌های هراز، کندوان و شهر‌های مسیر محور سوادکوه، افزود: درحال حاضر تردد خودرو‌ها در محور کیاسر به‌صورت روان بوده، ولی در ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود در این محور نیز شاهد ترافیک سنگین باشیم که در این صورت بحث محدودیت یک‌طرفه در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی محور‌های استان، اضافه کرد: شاهد بارش باران و لغزنده بودن مقطعی محور‌های مازندران هستیم و همچنین ارتفاعات محور‌های کندوان، سوادکوه و کیاسر مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.

این مسؤول با اشاره به اینکه محدودیت یک‌طرفه در محور‌های هراز و کندوان اعمال شد، بیان کرد: این محدودیت تا ساعت دو بامداد فردا ادامه خواهد داشت البته این محدودیت روز شنبه نیز اعمال خواهد شد.

قدمی ادامه داد: ممنوعیت تردد تریلی در محور سوادکوه و همچنین ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ شنبه تا دو بامداد روز یک‌شنبه اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: باتوجه به شرایط جوی لازم است رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در محور‌های مازندران توجه کنند.

انتهای پیام/ف

ترافیک در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.