در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عضویت ۳ هزار مدرسه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید

دبیرکل کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: براساس هدفگذاری‌ها قصد داریم جمعیت تحت پوشش را در سال تحصیلی جدید از ۱۳ هزار مدرسه به ۱۶ هزار افزایش دهیم.

حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های اتحادیه برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به پیشتازی دهه هشتادی‌ها در بسیاری از عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری سعی داریم که برنامه هایی با جذابیت بیشتر برای دانش‌آموزان در نظر بگیریم.

او با اشاره به تجربه موفق ورود دانش آموزان به عرصه رسانه از طریق جشنواره رسانش ادامه داد: از این به بعد این فضا را برای دهه هشتادی‌ها به رسمیت می‌شناسیم و قرار بر این است در حوزه ادبی و هنری هم وارد شویم.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه امسال ۴۰ سالگی فعالیت این اتحادیه را در پیش داریم، گفت: بر این اساس در سال تحصیلی جدید ویژه برنامه های مختلفی در حوزه تاریخ شفاهی و فعالیت‌های اتحادیه داریم که نقطه اوج برنامه‌ها در این زمینه آبان و بهمن ماه خواهد بود.

تاریخی درباره وضعیت پوشش دانش‌آموزی با اشاره به اینکه اتحادیه فقط دانش آموزان متوسطه اول و دوم را تحت پوشش دارد، گفت: اکنون ۱۳ هزار مدرسه را پوشش دادیم و قصد داریم در مهر ۹۸، این رقم به ۱۶ هزار مدرسه برسد.

او با بیان اینکه اولویت اول کیفی سازی شبکه دانش‌آموزی است، گفت: توسعه کمی ع هم خواهیم داشت اما ابتدا کیفیت را بر توسعه کمی ارجحیت قرار دادیم.

انتهای پیام/

افزایش کمی جمعیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار