رئیس کل دادگستری هرمزگان:

عزم جدی برای مبارزه با قاچاق سازمان یافته

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: عزم خود را برای مقابله با قاچاق، به ویژه از نوع سازمان یافته آن جزم کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با فرماندار جاسک گفت: عزم خود را برای مقابله با قاچاق، به ویژه از نوع سازمان یافته آن جزم کرده ایم و پرونده‌های این بخش از بدو تشکیل تا صدور حکم مورد نظارت مدیریت ارشد دادگستری استان قرار خواهند داشت.

او با تأکید بر لزوم توجه ویژه به احقاق حقوق عامه به عنوان مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس قوه قضائیه، اهتمام ویژه مسئولان به مصادیق این موضوع را خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان رسیدگی به موضوع صیادی به وسیله شناور‌های غیر مجاز، ساماندهی به وضعیت تردد شتر‌های سرگردان در محور‌های مواصلاتی، مقابله با زمین خواری و صیانت از بهداشت عمومی را از مهمترین مصادیق احقاق حقوق عامه عنوان کرد و رسیدگی قانونی به این مطالبات عمومی را اولویت مسئولان قضایی در شهرستان جاسک برشمرد.

فرماندار شهرستان جاسک هم با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، گزارشی از اقدامات امنیتی، عمرانی و پیشگیرانه انجام شده در این شهرستان ارائه نمود.

محمد رادمهر برای توسعه و عمران سواحل مکران، آمادگی خود را برای ارتقای سطح همکاری‌ها اعلام کرد.

او همچنین بر هم افزایی همه دستگاه‌ها برای ساماندهی به وضعیت شتر‌های سرگردان به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردمی در شهرستان جاسک تأکید کرد.

انتهای پیام/ز

تاکید رئیس کل دادگستری استان بر مبارزه با باقاچاق سازمان یافته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.