برای دریافت خدمات پوستی به آرایشگاه نروید

متخصص پوست، مو و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: افراد برای انجام خدمات پوستی مانند لیزر، پلکسر، خال‌برداری و هرگونه اقدام تهاجمی بر روی پوست از مراجعه به آرایشگاه‌ها خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرضیه افروزنده بیان کرد: آرایشگاه‌ها تنها می‌توانند در حوزه زیبایی و قرینه‌سازی فعالیت کنند و اجازه ورود به حوزه مراقبت‌های پوستی را ندارند.

او با اشاره به اینکه انجام مراقبت‌ها و خدمات پوستی باید به دست متخصصان پوست انجام گیرد، افزود: افراد برای درمان مشکلات پوستی و بهداشتی نباید به آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مراجعه کنند، زیرا ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری برای افراد به همراه داشته باشد.

متخصص پوست، مو و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: انجام هرگونه اقدام درمانی و مداخله‌ای پوستی به دست افراد غیر پزشک از قبیل سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌ها و داروخانه‌ها ممنوع است، اما امروزه به علت سودآوری، این‌گونه مداخله‌ها و درمان‌ها بسیار شایع شده است.

دکتر افروزنده بیان کرد: افراد چنانچه دچار بیماری‌های پوستی شوند لازم است به پزشک متخصص پوست مراجعه کنند و از توصیه‌های درمانی آرایشگرها، دوست و فامیل به‌شدت بپرهیزند.

او تأکید کرد: افراد باید خدمات موردنیاز خود را از مراکز دارای مجوز دریافت کنند و از مراجعه به افرادی به جز متخصص پوست بپرهیزند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به صورت حضوری به اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه یا در سامانه ۱۹۰ ثبت کنند.

انتهای پیام/ک

آرایشگاه‌ها نباید خدمات پوستی ارائه دهند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.