برگزاری ۱۰۳ مانور ایمنی در جاده‌های سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از برگزاری ۱۰۳ مانور ایمنی در جاده‌های استان در ایام تابستان خبرداد.

برگزاری ۱۰۳ مانور ایمنی در جاده‌های سیستان و بلوچستانایوب کرد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نزدیک شدن به پایان طرح تردد تابستانه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : این طرح از ابتدای تیرماه آغاز گردیده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به لزوم فراهم نمودن شرایط تردد ایمن در جاده‌های استان گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد در جاده‌ها و بهره برداری از تمام ظرفیت محور‌های مواصلاتی، کلیه عملیات عمرانی و راهسازی تا پایان روز سه شنبه ۲ مهرماه، متوقف می‌باشند.

کرد ادامه داد: در پنج ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۱۰۳ مانور توسط پرسنل این اداره کل جهت نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از لحاظ برخورداری از تجهیزات ایمنی صورت گرفته که دراین مانور‌ها تعداد ۱۹۲۲ دستگاه ناوگان عمومی مورد بازدید قرار گرفته است. همچنین از ابتدای طرح در اول تیرماه نیز ۵۶ نوبت مانور برگزار شده که تعداد ۷۹۲ دستگاه ناوگان عمومی بازدید شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته گفت: در پنج ماهه سال جاری، ضمن ارائه آموزش نکات ایمنی و قوانین و مقررات به کاربران جاده خصوصاً در مناطق روستایی، تعداد ۱۹۵۰ عدد کلاه ایمنی مخصوص راکبان موتور سیکلت و ۴۵۰ عدد کپسول آتشنشانی و برچسب شبرنگ مخصوص وانت بار ها، به صورت رایگان در میان آن‌ها توزیع شده است. همچنین با توجه به شرایط زیست محیطی استان، تعداد دو هزار گردنبند شبرنگ مخصوص شتر جهت رویت هر چه بیشتر آن‌ها توسط کاربران جاده، تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

مانور ایمنی در جاده‌های سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار