رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت در خودرو‌های داخلی و وارداتی و مونتاژ نداریم.

روز// افزایش قیمتی برای خودرو در بازار نداریم/ پراید ۱۳۱، ۴۱ ملیون و ۵۰۰ هزار تومانسعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار خودرو اظهار کرد: افزایش قیمت در خودرو‌های داخلی و وارداتی و مونتاژ نداریم، این در حالی است که در خودرو‌های داخلی و مونتاژی شیب قیمت کند است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه برخی خودرو‌های زیر ۱۰۰ میلیون حباب قیمتی دارد، اظهار کرد: زمانی که قیمت ۲ یا ۳ میلیون حباب دارد منطقی به نظر می رسد، اما اگر این حباب ۱۲ یا ۱۳ میلیون باشد غیر قابل توجیه است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵ تا ۱۵ میلیونی قیمت خودرو‌های داخلی در بازار 


موتمنی با بیان اینکه هم اکنون خریدار در بازار نیست افزود: این در حالی است که در هفته آینده، این اختلاف قیمت کارخانه و بازار به حداقل برسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه از قیمت خودرو‌های داخلی و وارداتی در بازار خبر داد و افزود: پراید ۱۳۱، ۴۱ ملیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱، ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۴۶ میلیون تومان، سمند ال ایکس ۷۳ میلیون تومان، ۴۰۵ جی ال ایکس ۷۱ میلیون تومان، پژو پارس ۹۰ میلیون تومان، سراتو ۲۹۳ میلیون تومان، ۲۰۰۸، ۳۰۰ میلیون تومان، مزدا ۳۶۵ میلیون تومان، سانتاف ۷۶۵ میلیون تومان، النترا و سراتو ۴۶۵ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
والله نخریدازاین که هست خیلی ارزانترمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
شمارو بخدانخریدببینیدخودشان مجبوربه کاهش خودروخواهندشد
آخرین اخبار