مدرس بین المللی دوومیدانی:

حقم نبود به علت شرکت نکردن در یک دوره آموزش مرا کنار بگذارند/ تعلیق فعالیت خود را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم

مدرس بین المللی دوومیدانی گفت: حقم نبود به علت شرکت نکردن در یک دوره آموزشی اسم مرا از لیست مدرسان آسیا حذف کنند.

پژمان معتمدی مدرس بین المللی دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه ارسال شده به کنفدراسیون آسیا برای تعلیق فعالیش اظهار کرد: بله متاسفانه کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا زده و به کذب بیان کرده که من با فدراسیون همکاری نمی‌کنم و با فدراسیون فوتبال کار می‌کنم و خواستار حذف نام من از لیست مدرسان آسیا شده است.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه تراکتور به اظهارات عضو هیئت مدیره استقلال


او ادامه داد: مسئله حذف من از لیست مدرسان آسیا از جایی شروع شد که فدراسیون دوومیدانی مرا برای آموزش دوره مربیان که در تیرماه قرار بود برگزار شود دعوت کرد که چند روز قبل از موعد مقرر این دوره آموزشی به تعویق افتاد. من به فدراسیون دوومیدانی گفتم که نمی‌توانم در تاریخ جدید در این دوره آموزشی فعالیت کنم و آن‌ها به استناد به غیبت من در این دوره آموزشی به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا نامه زدند که معتمدی با فدراسیون همکاری نمی‌کند و نامش را از لیست مدرسان خارج کنید. با وجود اینکه مدرس رسمی بدنسازی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم، اما اگر استعلام بگیرید متوجه می‌شوید که من با فدراسیون فوتبال همکاری نمی‌کنم. اگر یک نفر ۲ کرسی در آسیا داشته باشد نباید نکوهیده شود و فدراسیون دوومیدانی با من غرض ورزانه برخورد کرد.

کیهانی با غرض ورزی خواستار حذف نامم از مدرسان آسیا شد/ فدراسیون دوومیدانی مرا تخریب شخصیتی کرد / از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنم

۷۵ درصد از حق الزحمه ام را به صورت ریال دریافت کردم

معتمدی درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی مدعی شده که او تقاضای پرداخت حقوقش به دلار را کرده است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی مقررات بین المللی خاص خود را دارد و حق التدریس یک مدرس ۷۵ دلار در هر روز است. فدراسیون دوومیدانی در دوره اول آموزشی حق الزحمه مرا به دلار داد، اما در دوره بعدی فقط ۷۵ درصد حقوقم را به ریال پرداخت کرد. این موضوع کذب محض است که من درخواست پرداخت حقوقم به دلار کردم. حذف من از لیست مدرسان آسیایی نه تنها حق شخصی ام است جزء منافع ملی هم هست که فدراسیون دوومیدانی به قوانین پایبند نبود.

یک کرسی در آسیا از کشورمان گرفته شد 

مدرس دوومیدانی بیان کرد: یک کرسی آسیایی و جهانی که با زحمت کسب شده است از سوی رئیس فدراسیون دوومیدانی نادانسته از کشورمان گرفته شد. تنها کسی هستم که در این سال‌ها کسب کرسی در آسیا و جهان کردم. به هر حال از این به بعد هیچ دوره بین المللی در ایران برگزار نمی‌شود به جز اینکه یک مدرس از خارج از کشور بیاورند که آن هم هزینه‌های زیادی برای فدراسیون متحمل می‌شود. به هر حال من از طریق مراجع نظارتی این موضوع را پیگیری می‌کنم و نامه‌ای هم آماده کردم تا در اختیار وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بدهم.

کیهانی با غرض ورزی خواستار حذف نامم از مدرسان آسیا شد/ فدراسیون دوومیدانی مرا تخریب شخصیتی کرد / از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنم


بیشتر بخوانید:حساب و کتاب فدراسیون دوومیدانى مشخص است


حقم نبود به علت شرکت نکردن در یک دوره آموزشی مرا کنار بگذارند

معتمدی درباره اینکه گفته می‌شود به علت غیبت یک مربی از حضور در دوره آموزش انصراف داده است، گفت: نه این موضوع صحت ندارد و شادمهر مدرس دوومیدانی می‌تواند این موضوع را تایید کند که ما مطالب آموزشی را برای دوره جدید آماده کردیم که یک دفعه فدراسیون دوومیدانی این دوره آموزشی را لغو کرد و به زمان دیگری موکول کرد. اگرمن نمی‌خواستم در این دوره آموزشی حضور یابم اصلا مطالب آموزشی را تدوین نمی‌کردم تا در این کلاس‌ها تدریس کنم. به هر حال من بستر استعداد یابی در دوومیدانی را فراهم کردم و با وجود این همه افتخار آفرینی حقم نبود که به استناد شرکت نکردن در یک دوره آموزشی اسم مرا از لیست مدرسان آسیا حذف کنند. توجیه فدراسیون دوومیدانی منطقی نیست وبا غرض ورزی این کار را انجام دادند.

مدرس دوومیدانی درباره اینکه امکان تفاهم با فدراسیون دوومیدانی وجود دارد، گفت: فدراسیون دوومیدانی با ارسال نامه به کنفدراسیون آسیا تخریب شخصیتی و شان مرا تضیع کرده است به همین علت با گفتگو و مذاکره این موضوع ختم به خیر نمی‌شود. حق ملی دوومیدانی در آسیا ضایع شده است و من تا آخر پیگیر این موضوع هستم. به هر حال من در زمان ریاست کفاشیان فعالیتم را در دوومیدانی شروع کردم و در دوران ریاست کریمی مسئول کمیته استعداد یابی بودم و طرح ملی استعداد یابی را در این رشته ورزشی با حضور ۱۷ هزار مستعد راه اندازی کردم. من تنها کسی هستم که بالاترین مدرک دوومیدانی دارم که معادل دکترا محسوب می‌شود. همچنین من تنها مربی هستم که توانایی تدریس در سطح اول و دوم بین المللی کلاس‌های آموزش دارم.

البته مسئولان دوومیدانی هم به حذف نام معتمدی مدرس بین المللی دوومیدانی واکنش نشان دادند و توضیحاتی در این باره ارائه کردند .

معتمدی در دوره جدید آموزشی شرکت نکرد 

صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: ما ۲ مرتبه دوره آموزشی مربیان دوومیدانی در تهران داشتیم که معتمدی در این کلاس‌ها حضور پیدا کرد. علاوه بر این او برای حضور در این کلاس‌ها خواستار پرداخت حقوقش به دلار شده بود که با وجود شرایط اقتصادی نامناسب با عنایت کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی حقوقش را به دلار پرداخت کردیم. معتمدی حتی گفته بود که در دوره  بعدی  آموزش از فدراسیون پولی نمی‌گیرد و رایگان تدریس می‌کند، اما او چند روز قبل از برگزاری کلاس‌های آموزشی گوشی اش را قطع کرد و در کلاس‌ها شرکت نکرد.  

او ادامه داد: ما برای تشکیل کلاس آموزشی تدارک دیده بودیم و مربیان از سراسر کشور قرار بود در این کلاس‌ها حضور یابند، اما معتمدی بیان کرد که با فدراسیون دوومیدانی همکاری نمی‌کند و کیهانی رئیس فدراسیون را در جریان این موضوع گذاشتیم و او هم نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا ارسال کرد و خواستار توقف فعالیت این مدرس دوومیدانی شد.


بیشتر بخوانید:سرپرست فدراسیون دوومیدانی مشخص شد


رسید پرداخت حقوق معتمدی به دلار در فدراسیون دوومیدانی  است 

دبیر فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: رسید پرداخت هزینه‌های تدریس معتمدی به دلار در فدراسیون دوومیدانی وجود دارد. علاوه بر این معتمدی فقط در دوومیدانی فعالیت نمی‌کند و در چند رشته ورزشی از جمله فوتسال هم کار می‌کند. به هر حال کسی که خواستار جایگاه در دوومیدانی است باید تمرکزش در این رشته ورزشی باشد.  

هر کسی خلاف مقررات فدراسیون عمل کند بدون تعارف عذرش را می خواهیم 

صیامی درباره اینکه معتمدی قرار است به وزارت ورزش و جوانان برود و از فدراسیون دوومیدانی شکایت کند، گفت: معتمدی هر کاری می‌خواهد انجام بدهد. به هر حال فدراسیون دوومیدانی قوانین و ضوابط خاص خود را دارد و همه اعضا باید تابع نظر فدراسیون باشند و هر کسی که خلاف مقررات عمل کند بدون تعارف عذرش را می‌خواهیم و قطع همکاری می‌کنیم.  

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه معتمدی تنها مدرس ایرانی کنفدراسیون آسیا است، اظهار کرد: معتمدی تنها مدرس هم باشد باید با فدراسیون دوومیدانی همکاری کند و در خدمت این رشته ورزشی باشد. چند مدرس دوومیدانی از جمله شادمهر و محمدی هستند و آن‌ها به خوبی فعالیت می‌کنند و مشکلی در این باره وجود ندارد.  


بیشتر بخوانید:کیهانی: پیرجهان فرصت کسب سهمیه جهانی را از طریق رنکینگ دارد


حمید فردین پور مسئول کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی درباره تعلیق فعالیت معتمدی در کنفدراسیون آسیا اظهار کرد: بله معتمدی مدرس فدراسیون دوومیدانی و کنفدراسیون آسیا است و  او در دوره‌های بازآموزی در ایران و سایر کشور‌ها به عنوان مدرس حضور می‌یابد. به هر حال با توجه به امتیازاتی که فدراسیون دوومیدانی برای معتمدی قائل شده است انتظار می‌رفت که با ما همکاری کند. در ۲ دوره آموزشی که برگزار کردیم توقع این بود که معتمدی هزینه‌های این کلاس‌ها را به ریال بگیرد، اما او درخواست دلار کرد و کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی قبول کرد که همانند مدرسان خارجی، حقوق  معتمدی هم به دلار پرداخت کنیم.  

معتمدی به علت غیبت یکی از مربیان حاضر به تدریس در دوره آموزشی نشد 

او افزود: معتمدی نزدیک به دوره آموزشی بعدی از دسترس خارج شد و او بیان کرد که به دلیل غیبت یکی از مربیان حاضر نیست که در این دوره حضور یابد. ما هم صحبت‌های مطرح شده را به اطلاع رئیس فدراسیون دوومیدانی رساندیم و کیهانی هم طی نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا اعلام کرد که فعلا با معتمدی همکاری نکنند.  

معتمدی مورد تایید فدراسیون دوومیدانی نیست 

مسئول کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه معتمدی قرار است به وزارت ورزش و جوانان برود و از فدراسیون شکایت کند، گفت: معتمدی آزاد است که هر کاری انجام بدهد و به کنفدراسیون آسیا و جهانی شکایت کند. به هر حال فدراسیون دوومیدانی وظیفه اش را درست انجام داده است و شرایطی فراهم کرده تا این مدرس حقوقش را به دلار بگیرد. ما هم از این مدرس توقع داریم که هر زمانی که به او نیاز داریم کمک کند. در حال حاضر معتمدی مورد تایید فدراسیون دوومیدانی نیست تا زمانی که به فدراسیون بیاید و طی جلساتی با یکدیگر به توافق برسیم.  

فردین پور درباره اینکه معتمدی تنها مدرس دوومیدانی در آسیا است، گفت: معتمدی باید با فدراسیون هماهنگ باشد و فدراسیون باید او را به عنوان مدرس تایید کند چرا که این مدرس با حمایت فدراسیون توانسته  آموزش‌های به روز این رشته ورزشی را یاد بگیرد. به هر حال این مدرس فعلا به دوره‌های آموزشی دعوت نمی‌شود تا ببینیم که در آینده شرایط حضور در کلاس‌ها را دارد یا به علت فعالیت در رشته‌های آمادگی جسمانی و فوتسال نمی‌تواند در خدمت دوومیدانی باشد.


بیشتر بخوانیدکیهانی: امیدوارم برنامه ریزی‌ها منجر به نتیجه گیری حدادی شود/ ۸ نفر اول هر ماده جذب باشگاه‌های دوومیدانی شدند


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار