معاون بهره برداری و توسعه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: قبوض کاغذی برق از اول مهرماه در استان اردبیل حذف می‌شود.

رئوف حسن پور، معاون بهره برداری و توسعه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: با هدف ارایه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان و در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک از ابتدای مهرماه امسال تمامی قبوض کاغذی از چرخه شرکت توزیع برق استان اردبیل حذف خواهد شد.

او افزود: براساس بخشنامه‌های ابلاغی از وزرات نیرو و شرکت توانیر بعد از این قبض کاغذی برق حذف و صورتحساب برق مصرفی فقط از طریق پیامک برای مشترکان استان ارسال خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: ارسال پیامک به منزله ارسال قبض خواهد بود و مشترکان می‌توانند قبوض برق مصرفی خود را پرداخت کنند.

حسن پور با اشاره به اینکه مرحله اول حذف قبوض کاغذی برق مصرفی مشترکین از خردادماه امسال در شهرستان‌های نمین، سرعین و کوثر به مرحله اجرا در آمده است، بیان کرد: مرحله دوم نیز از اول مرداد ماه در شهرستان‌های پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، بیله‌سوار و بخشی از اردبیل به مرحله اجرا در آمده و از ابتدای مهرماه نیز در تمامی نقاط استان اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه تاکنون ۹۰ درصد مشترکین در استان اردبیل شماره موبایل خود را وارد سیستم برای دریافت پیامک کرده اند، گفت: انتظار می‌رود سایر مشترکین نیز در مدت باقی مانده نسبت به اعلام شماره موبایل خود به شرکت توزیع نیروی برق استان اقدام کنند.

وی عنوان کرد: ارسال شماره اشتراک ۸ رقمی قبض برق به صورت لاتین به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۴۵۱۱۲۱ از طریق شماره همراه مورد نظر مراجعه به صفحه اول سایت شرکت به آدرس www.aped.ir آیکون ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت قبوض الکترونیکی، مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس https://emoshtarak.aped.ir ، اعلام شماره تلفن همراه به مامورین کنتورنویس در محل و مراجعه به دفاتر پیشخوان است.

انتهای پیام/ح

حذف قبوض کاغذی برق مصرفی مشترکین در اردبیل

برچسب ها: برق ، دولت الکترونیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.