انصارالله یمن: آزادگان عربستانی نقشی برجسته در پیروزی عملیات علیه آرامکو داشتند

یک عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در گفت‌وگو با پایگاه العهد، از نقش نیرو‌های داخل عربستان در پیروزی عملیات علیه شرکت نفت ملی این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العهد نیوز، یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد بمباران دو تأسیسات متعلق به شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو) در نتیجه انجام عملیاتی اطلاعاتی و در چارچوب حق مشروع یمنی‌ها در پاسخ به تجاوزات صورت گرفته است.

حزام الاسد در گفت‌وگو با پایگاه العهد تصریح کرد: همکاری افراد آزاده و محترم داخل عربستان سعودی، نقشی بزرگ در پیروزی عملیات هوایی علیه آرامکو داشت.

وی در ادامه افزود: بانک اهداف یمنی‌ها در داخل عربستان روز به روز گسترش می‌یابد و حملات در روز‌های آینده ادامه خواهد یافت.

همچنین «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله هشدار داد در صورت عدم توقف حملات ائتلاف متجاوز سعودی، نیروهای یمنی تا عمق خاک عربستان و حتی تا ریاض پیشروی خواهند کرد.

منابع خبری صبح امروز از وقوع چندین انفجار قدرتمند در مجتمع نفتی آرامکوی عربستان سعودی در شهر «بقیق» در شرق این کشور خبر دادند.

پس از این حمله، وزارت کشور عربستان سعودی با تأیید آتش سوزی در تأسیسات نفتی آرامکو، اعلام کرد این حادثه ناشی از عملیات پهپادی بوده است.

همچنین یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با قرائت بیانیه ای، اعلام کرد مبارزان یمنی دو پالایشگاه «بقیق» و «خریص» در عربستان سعودی را با ۱۰ فروند پهپاد انفجاری هدف قرار دادند. (اینجا)

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۲:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
الله اکبر .
آخرین اخبار