برگزاری همایش «مهر تحصیلی» به مناسبت بازگشایی مدارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : همایش «مهر تحصیلی» به مناسبت بازگشایی مدارس در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : جلسه هماهنگی همایش مهر تحصیلی برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

او گفت : همایش مذکور فردا ۲۴ شهریور ساعت ۱۷ با حضور معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در محل امامزاده ابراهیم طاقبستان برگزار می‌شود و خودرو‌های حامل این بسته‌های تحصیلی به سمت شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان حرکت خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: طی این هفته توزیع اقلام مذکور صورت خواهد گرفت و در مرحله اول ۴هزار بسته کیف و لوازم التحریر مدارس به دست ما رسیده که آن را بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع می‌کنیم.

این مسئول گفت: در فاز دوم نیز ۳۰۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر را دریافت کرده ایم و این بسته‌ها نیز بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع می‌شود.

او گفت: ۷۰۰۰ بسته اقلام تحصیلی مذکور پس از برگزاری همایش مهر تحصیلی توزیع خواهد شد و توزیع نمادین آن نیز همزمان با مراسم فوق صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام صالحی در خصوص نحوه توزیع این بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان کم بضاعت گفت: برای هر شهرستان به تناسب جمعیت و دانش آموزان کم بضاعت آن شهرستان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده و بین آن‌ها توزیع می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

همایش «مهر تحصیلی» برگزار می شود

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.