ما به عنوان میزبان بیش از پیکان محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم شاهبن شهرداری بوشهر گفت: فردا هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی خواهند بود، اما ما به عنوان میزبان بیش از پیکان محکوم به برد هستیم.

محکوم به برد هستیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران  ضمن تاکید بر اینکه تماشاگران بازی زیبایی را شاهد خواهند برد افزود: هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی خواهند بود، اما ما به عنوان میزبان بیش از پیکان نیاز به برد داریم.

او ادامه داد: برای هوادارمان می‌جنگیم و با تمام وجود و تمرکز بالا بازی خواهیم کرد تا سه امتیاز را در بوشهر به دست بیاوریم اگرچه این امر مستلزم حمایت هواداران است.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: بودجه‌ای ۲۵ میلیارد تومانی برای تلاش در راستای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تعیین کردیم، یک برنامه هم با بودجه ۱۷ میلیاردی تعیین کردیم، اما الان کل قرارداد مجموعه تیم ۱۰ میلیارد تومان است.

ویسی گفت:در برنامه‌ای که به باشگاه دادیم، بازیکنان مدنظر خود را نسبت به بودجه خود جذب کردیم، اگر بودجه ۲۵ میلیارد تومانی را فراهم می‌کردند، به نحو دیگری بازیکن می‌گرفتیم. بازیکنانی را که می‌توانستیم، جذب کردیم و نگفتیم بازیکن ما امسال به تیم ملی می‌رود.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره استفاده از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی خود تاکید کرد: ما در هر پست دو بازیکن داریم که هر تیم محلی هم چنین شرایطی دارد، اگر یک بازیکن در پست دیگری بازی کند، مگر کفر می‌شود؟«شاید بازیکن ما مصدوم باشد و بازیکن دیگری را که در پست دیگری بازی می‌کند، در آن پست بازی بدهیم.».

 سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: من دروازه‌بان نبودم، اما مرحوم پورحیدری یک بار در انزلی مرا به دروازه فرستاد، اگر شما ماشینت را مقابل درهای ورزشگاه پارک کنی و خودت سکته کنی، مگر فرد دیگری نباید ماشین را جابه‌جا کند؟ وقتی بازیکن من مصدوم می‌شود باید بازیکن دیگری را به جای او بازی بدهم و نمی‌توانم کسی را از خیابان بیاورم!

ویسی بیان کرد: عملکرد تیم در طول فصل به عملکردش در مسابقات بستگی دارد تیم همیشه جلو می‌رود و اتفاقات خوب و بد برایش رخ می‌دهد.

 سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد:  هیچ تیمی با دو باخت سقوط نمی‌کند و هیچ تیمی با دو پیروزی قهرمان نمی‌شود، من تجربه پنج شکست متوالی و ۱۵ بازی نباختن پیاپی را هم دارم، این مسائل برای افرادی که دنبال برخی مسائل هستند،‌ بزرگ است.

ویسی ادامه داد : آمادگی تیم در بازی مهم است، تیم ما در تمرینات عالی کار می‌کند، اما برخی اوقات در مسابقه اتفاقی رخ می‌دهد که همه چیز به هم می‌ریزد.

او تصریح کرد:  نتایج بازی‌ها بر اثر اتفاقات رقم می‌خورد، تیم ما آماده است و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب،‌ سه امتیاز دیدار فردا را بگیریم.

کاپیتان تیم شاهین شهرداری نیز بیان کرد: تیم پیکان از بازیکنان باکیفیت و مربی بزرگی برخوردار است، ولی ما ضمن احترام به حریف هدفمان تنها کسب ۳ امتیاز این دیدار است.

انتهای پیام/م

نشست خبری ویسی پیش از دیدار با پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.