تابش: تیم برتر زمین در بازی با فولاد خوزستان بودیم/ امسال هدفمان قهرمانی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بازی با تیم فولاد خوزستان در طول ۹۰ دقیقه در اختیار تیم ما بود و ما تیم برتر زمین مسابقه بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وضعیت این تیم اصفهانی اظهار کرد: وضعیت تیم ما خوب است و یکی، ۲ مصدوم داشتیم که ان شاالله تمرینات خود را شروع کردند و فکر می‌کنم مصدومان ما به هفته بعد لیگ برتر می‌رسند.  

تابش درباره تساوی تیم سپاهان برابر فولاد خوزستان گفت: بازی امروز را  دیدید که در  طول  ۹۰ دقیقه بازی در اختیار تیم ما بود و اگر به آمار بازی مراجعه کنید شرایط تیم ما بهتر مشخص می‌شود. فکر می‌کنم ما تیم برتر زمین بودیم، اما فوتبال را نمی‌شود پیش بینی کرد که چه اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد.  


بیشتر بخوانید: فولاد خوزستان صفر - سپاهان صفر/ شاگردان نکونام و قلعه نویی امتیازها را تقسیم کردند


تابش درباره اینکه هدف سپاهان امسال قهرمانی است، گفت: هدف باشگاه سپاهان هر سال قهرمانی است، اما هیچ کس نمی‌تواند بگوید که تیمش به طور حتم قهرمان می‌شود، چرا که هدف تیم‌های دیگر هم قهرمانی است. البته ساز وکارش را فراهم کردیم و همه تلاش خود را می‌کنیم و تیم خوبی در اختیار داریم. امسال هدفمان قهرمانی است، اما نمی‌گوییم قهرمان می‌شویم و همه تلاش خود را می‌کنیم.  

انتهای پیام/ 

اظهارات تابش درباره تساوی تیم سپاهان برابر تیم فولاد خوزستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار