بررسی مشکلات مردم و دستور پیگیری برای رفع آنان

استاندار چهارمحال و بختیاری در ملاقات عمومی با مردم استان، مشکلات آنان را بررسی و دستور پیگیری و رفع آنان را صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ملاقات عمومی با مردم استان، مشکلات و مسائل آنان را در حوزه‌های مختلف بررسی و دستور پیگیری رفع این مشکلات را به دستگاه‌های مربوطه صادر کرد.

او در ملاقات مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف ایثارگران، اشتغال، سرمایه‌گذاری، کشاورزی، تسهیلات بانکی و مسائل شهری و روستایی را شنید و برای بررسی بیشتر به مدیران مربوطه ارجاع داد.

عباسی درباره این ملاقات گفت: دیدار چهره به چهره و ملاقات مردم از نزدیک می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات و مسائل مؤثرتر از سایر راهکار‌ها واقع شود.

او افزود: ملاقات‌های عمومی فرصتی برای شنیدن صدای مردم و کم کردن فاصله مسئولان و مردم است و بی شک انجام این برنامه به صورت مستمر و مداوم در دستور کار قرار می‌گیرد.

عباسی، جلب رضایت مردم را در اولویت برنامه‌های کارگزاران دولت بیان و اضافه کرد: نظام ما برآمده از رأی و نظر مردم است و به واسطه همین مردمی بودن نظام باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در خدمتگزاری به صاحبان اصلی کشور، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او با اشاره به توسعه دولت الکترونیک در دولت تدبیر و امید ادامه داد: در راستای شنیدن صدای مردم و رفع مشکلات آنان علاوه بر ملاقات حضوری، سامانه سامد نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ف

ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.