استاندار اردبیل:

زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین برای ورود سرمایه گذاران تجهیز شود

استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین برای ورود سرمایه گذاران باید هر چه سریع‌تر تجهیز شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد از کندی اقدامات این شرکت در اجرای زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین انتقاد کرد.

او بیان کرد: این منطقه باید هر چه سریع‌تر برای ورود سرمایه گذاران و اجرای واحد‌های صنعتی و خدماتی آماده شود.

استاندار اردبیل با اشاره به وجود جوانان بیکار در استان گفت: مسوولان در هر حوزه‌ای وظیفه دارند با سرعت بخشیدن به اقدامات خود زمینه‌های ایجاد اشتغال در استان را فراهم کنند.

بهنام جو بیان کرد: شرکت سرمایه گذاری شاهد که مسوولیت تامین زیرساخت‌های منطقه و مشارکت در فعال کردن آن را بر عهده گرفته، لازم است در اسرع وقت و موعد مقرر نسبت به تجهیز ساختمان و برق اهتمام ورزد.

او تصریح کرد: برای سرعت بخشی به تامین زیرساخت‌ها، لازم است قرارگاه سازندگی خاتم جهت اجرای جاده این منطقه دعوت شده و مشارکت کند.

استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و خدماتی دنبال منطقه‌ای هستند که زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری را داشته باشد.

بهنام جو افزود: در حال حاضر نیز سرمایه گذار واحد کریستال در منطقه مشغول اجرای فاز اول کارخانه می‌باشد که با تامین زیرساخت‌های لازم اجرای آن سرعت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

ایجاد واحد‌های تولیدی و خدماتی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار