متخلفان شبانه شکار و صید در دام ماموران حفاظت محیط زیست نیکشهر و چابهار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار از گرفتار شدن متخلفان شبانه شکار و صید در دام ماموران اجرایی یگان‌های حفاظت محیط زیست نیکشهر و چابهارخبر داد.

اشرفعلی حسینی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: پیرو اطلاع رسانی همیاران محیط زیست این شهرستان مبنی بر حضور شبانه گروهی از شکارچیان غیرمجاز در منطقه و هماهنگی با گشت مشترک یگان‌های حفاظت محیط زیست شهرستان‌های چابهار و نیکشهر که در منطقه حضور داشتند موفق به شناسایی شکارچیان غیرمجاز در منطقه شدند.

حسینی افزود: پس از بازرسی محل بیتوته این گروه از شکارچیان غیرمجاز توسط محیط بانان لاشه ده قطعه کوکر شکار شده و ادوات شکار از متخلفین کشف شد. متخلفان مزبور جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی بخش دشتیاری چابهار معرفی شدند.

حسینی با بیان اینکه با هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست با شدت تمام برخورد می‌شود از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست کرد تا هرگونه تخلف زیست محیطی را به نزدیکترین اداره و پاسگاه محیط زیست یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

انتهای پیام/گ

متخلفان شکار و صید در دام ماموران حفاظت محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار