خبر ناگوار برای مسن‌ترین مادر جهان!

پدر سالخورده دوقلو‌های هندوستانی، در حالی که تنها یک هفته از تولد فرزندانش می‌گذرد، دچار حمله قلبی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تنها یک هفته از بدنیا آوردن دوقلو‌های هندی توسط یک زن ۷۴ ساله هندوستانی می‌گذشت، شوهر او روانه بیمارستان شد. راجا رائو در حالی که همسرش ایراماتی مانگایاما لقب پیرترین مادر جهان را از آنِ خود کرده است، بر اثر حمله قلبی به بیمارستان منتقل شد. این مرد اکنون در بخش ICU بیمارستانی در هند بستری است. این زوج که در سال ۱۹۶۲ ازدواج کرده بودند پس از ۵۷ سال بچه‌دار شدند.


بیشتر بخوانید: دوقلوزایی پیرزن ۷۴ ساله هندی + فیلم


سکته پدر سالخورده دوقلوهای هندوستانی!

در حالی که پس از تولد این دوقلو‌های دختر پزشکان بیمارستان حال مادر و نوزادان را مساعد اعلام کردند، اما همسر این مرد به دلیل استرس زیاد هنگام زایمان به بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده بود.

این زن سالخورده با بدنیا آوردن این دوقلو، رکورد دیگری در جهان ثبت کرد. پس از تولد این دو نوزاد، راجا در مصاحبه با یکی از رسانه‌های داخلی هند، خود و همسرش را خوشحال‌ترین زوج زمین دانسته بود. اما تنها یک روز پس از تولد فرزندانش او دچار عارضه قلبی شد و در بیمارستان بستری شد.  

گفتنی است؛ مانگایاما سه سال پیرتر از دالیندر کائور زن هندوستانی بود که در سن ۷۲ سالگی زایمان کرده بود. این زن در سال ۲۰۱۶ یک فرزند پسر بدنیا آورده بود.

انتهای پیام/

سکته پدر سالخورده دوقلوهای هندوستانی!

برچسب ها: سکته قلبی ، پدر ، مادر ، دوقلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار