معاون توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

کاهش ۶.۱۵ درصدی تلفات برق در استان سمنان

علی‌اصغری گفت: کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی در شبکه‌ها یکی از مؤلفه‌های مهم صنعت برق بوده و این میزان در استان به ۶.۱۵ درصد می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا علی‌اصغری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از تهیه و تدوین گزارش برآورد حداکثر بار و انرژی موردنیاز این شرکت تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.

او افزود: مطالعات بار و انرژی حوزه تحت مدیریت شرکت توزیع برق استان توسط کارشناس برآورد بار و انرژی این شرکت و با همکاری و نظارت کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر و با هماهنگی صورت گرفته در جلسات کارگروه برآورد بار و انرژی منطقه به پایان رسیده و نهایی شده است.

علی‌اصغری تصریح کرد: خلاصه اطلاعات بار و انرژی، جدول فروش انرژی و حداکثر بار این شرکت به تفکیک تعرفه، مناطق و تعداد مشترکان و سرانه مصرف انرژی و بار تفکیک تعرفه، جدول انرژی تحویلی، تلفات، حداکثر بار و نیاز مصرف و پیش‌بینی فروش انرژی و تعداد مشترکان شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه، مهدی‌شهر، آرادان، میامی ازجمله عناوین درج‌شده در این گزارش است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده، میزان فروش انرژی دو میلیون و ۹۰۵ هزار و ۷۴۱ مگاوات ساعت و حداکثر بار هم‌زمان ۵۲۲ مگاوات با بیش از ۴۱۵ هزار مشترک تا سال ۱۴۰۲ برآورد شده است.

او اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم کیفی صنعت برق، کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی در شبکه‌ها بوده و در نظر است این میزان برای استان سمنان تا سال قیدشده به ۶.۱۵ درصد برسد.

علی‌اصغری گفت: اطلاعات این گزارش به تفکیک تعرفه در بازه زمانی ۱۲ ساله جمع‌آوری شده و پیش‌بینی انرژی و بار در سطح نواحی و کل شرکت توزیع برق استان سمنان با افق شش‌ساله ۱۴۰۲ ارائه شده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات کاهش تلفات برق در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار