مجتمع پلیس‌های تخصصی در شهرستان باوی افتتاح شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ساختمان تازه تاسیس پلیس‌های تخصصی آگاهی، مبارزه با موادمخدر و پلیس نظارت بر اماکن عمومی در شهرستان باوی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم افتتاح مجتمع تازه تاسیس پلیس‌های تخصصی شهرستان باوی گفت: نیروی انتظامی استان له منظور انجام بهتر ماموریت ها، تکریم ارباب رجوع، احترام و حرمت گذاشتن به مردم در سطح استان تلاش‌های بسیار ارزشمندی را با هدف احداث و خوشایندسازی محیط کار همکاران انجام داده است.

او افزود: ساختمان پلیس‌های تخصصی شهرستان باوی در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در مکان و فضایی بسیار مناسب، با حضور همکاران احداث می‌شود.

سردار عباس زاده با اشاره به حضور پلیس‌های تخصصی مبارزه مواد مخدر، آگاهی و اداره نظارت بر اماکن عمومی در ساختمان تازه تاسیس بیان داشت: امیدواریم با احداث این مجموعه انتظامی همکاران ما در مجموعه پلیس‌های تخصصی بهتر از گذشته بتوانند ماموریت و خدمات انتظامی خود را ارائه دهند به نحوی که رضایتمندی مردم خوب و شریف شهرستان باوی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/گ

افتتاح ساختمان پلیس‌های تخصصی آگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار