حریری: حمله پهپادی به عربستان محکوم است!

نخست‌وزیر لبنان بدون اشاره به جنایات آل سعود علیه مردم یمن، دفاع مشروع مبارزان این کشور را تنش‌زا توصیف کرد.

حریری: حمله پهپادی به عربستان محکوم است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، سعد حریری، نخست وزیر لبنان بدون اشاره به جنایات ائتلاف سعودی علیه مردم یمن، حمله به تأسیسات نفتی شرکت آرامکو در عربستان را محکوم کرد و آن را اقدامی تنش زا و خطرناک خواند که سبب گسترش درگیری‌ها در منطقه می‌شود.

او مدعی شد: این تجاوز، مسئولیت‌های سنگینی را برای جامعه جهانی به بار می‌آورد تا ابزارهای تجاوز و تروریسم که کشور‌های عربی را درنوردیده و ثبات منطقه‌ای را در معرض درگیری‌ها قرار داده، محدود کنند.

حریری در ادامه افزود: ما در لبنان همبستگی خود را با عربستان اعلام می‌داریم و «تجاوز به عربستان» را، حلقه‌ای سریالی می‌دانیم که خلیج (فارس) و امنیت منطقه‌ای و بین المللی را هدف قرار داده است. ما باز تمامی برادران عرب خواستاریم تا برای دور کردن خطراتی که کشور ما را تهدید می‌کند و پیامد‌های بدی به همراه دارد، همبستگی داشته باشند.

اظهارات سعد حریری، نخست وزیر لبنان درباره دفاع مشروع نیروهای یمنی در حالی بیان می‌شود که وی علیه تجاوز چهارساله ائتلاف سعودی به یمن که خرابی‌های فراوان برجای گذاشته، سکوت کرده است.

حریری همچنین به تازگی علیه دفاع مشروع حزب الله از ملت لبنان موضع گیری کرده و این گروه را مشکل منطقه‌ای خوانده بود! (اینجا)

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
جالبه یه ماه مهمون سعودی ها بود هنوزم توکاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سعودیا اینو نکشتن چون ادم خودشونه..حیف باید میمرد
آخرین اخبار