مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر در سازمان تامین اجتماعی مسئولیت گرفت

عادل دهدشتی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با حکم مدیرعامل تامین اجتماعی به عنوان مدیر کل اجتماعی، فرهنگی این سازمان منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری اهل بخش شبانکاره شهرستان دشتستان که از سال ۹۲ تا ۹۶ استاندار بوشهر بوده و از اوایل تیر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور شده است، حالا عادل دهدشتی را که سمت مدیرکلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بر عهده‌اش بوده، به عنوان مدیر کل اجتماعی، فرهنگی تامین اجتماعی منصوب کرده است.

دهدشتی که اهل شبانکاره دشتستان است، سال ۹۳ در زمانی که سالاری استانداری بوشهر بود، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان شد.

او آن زمان ۳۱ سال داشت و به عنوان جوان‌ترین معاون فرماندار در استان بوشهر مطرح بود.

دهدشتی  سال ۹۵، به عنوان فرماندار تنگستان و سال ۹۶ به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر منصوب شد.

او، مدرک دکتری علوم سیاسی دارد و مدیر‏یت گروه حقوق و علوم سیاسی جهاد دانشگاهی واحد تهران در سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱، فعالیت در حوزه ریاست دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی- سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲ و مدیریت حراست جهاد دانشگاهی واحد تهران- ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳، را هم در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ک

دهدشتی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.