ترامپ: خبر‌ها درباره مذاکره بدون پیش شرط با ایران نادرست است

رئیس‌جمهور آمریکا اخبار رسانه ها مبنی بر تصمیم او برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران را نادرست دانست.

ترامپ: خبر‌ها درباره مذاکره بدون پیش شرط با ایران نادرست استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی مدعی شد اخباری که از تصمیم او برای مذاکره با ایران بدون پیش شرط سخن می‌گوید نادرست است.

ترامپ همچنین مدعی شد: «معتقدیم می‌دانیم چه کسی مسئول حملات به تاسیسات نفتی عربستان سعودی است.»

ترامپ نوشت: «رسانه‌های جعلی می‌گویند که من به دنبال دیدار با مقامات ایران هستم، بدون شروط. این یک توضیح نادرست است. مثل همیشه.»

ترامپ همچنین در حساب توئیتری خود نوشت: «با توجه به حمله به عربستان سعودی، که ممکن است بر قیمت‌های نفت تأثیر داشته باشد، من مجوز برداشت از ذخیره استراتژیک نفت را در صورت لزوم، به مقدار تعیین شده و کافی برای حفظ بازار‌ها صادر کردم.»

این در حالی است که شبکه خبری بی‌بی‌سی گزارش داد قیمت معاملات آتی نفت خام برنت در پی حمله به تاسیسات نفتی عربستان در آغاز معاملات روز دوشنبه با ۱۹ درصد افزایش به ۷۱ دلار و ۹۵ سنت افزایش یافت.

شبکه بلومبرگ نیز در خبری فوری از افزایش ۱۹ در صدی قیمت نفت در پی حمله پهپادی یمن به تاسیسات نفتی عربستان خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۱۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
هی احمق درجه یک ترامپ: با حمله 10پهپاد یمنی 19% قیمت جهانی نفت افزایش یافت و 50% تولید نفت عربستان متوقف شد.....حال اگر در حمله بعدی رزمندگان یمن 50%دیگر صدور نفت عربستان متوقف شود چه؟؟
حال اگر ارسال نفت استراتژیک ایالات متحده آمریکا به بازار جهانی لطف به عربستان فرض شود( البته این فرضیه خام و باطلی است) با توجه با تاجرمسلک بودن شما و تمام سود به جیب شما فقط چند درصد ناچیز در جیب طرف مورد معامله.......جناب ترامپ پس از دوشیدن شیر گاوهای نگون بخت جاهل عرب بدنبال کدام برنامه ریزی دقیق ایالات متحده آمریکا در جهت تعمیرات و بازسازی پالایشگاه آرامکو هستید که حاضرید تمام ذخائرنفت استراتژیک خودتان را به بازار جهانی نفت تزریق کنید.....آیا؟ ما به این فکر نکنیم که همچون توئی بنام ترامپ برای باز پرداخت این الطاف هدف دارتان با توجه به اینکه همه چیز را با تجارت و دلار معنا میکنی برای چپاول یک قرن نفت رایگان بجای باز پرداختهای عربستان تا خشک شدن چاههای نفت این کشور نقشه حساب شده نکشیده ای؟؟؟؟
Sweden
محمدرضا کیانفر
۱۱:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
سردار رسول سنایی‌راد معاون فرمانده کل قوا گفت: عمل نکردن سامانه‌های دفاعی آمریکا در عربستان هنگام حمله اخیر پهپادی انصارالله یمن به تأسیسات نفتی آرامکو نشان می‌دهد که آمریکا برای دوشیدن و سرکیسه کردن کشورهای منطقه نیازمند ایجاد هیاهو و جنجال در منطقه است.

آقای سنایی‌راد،
الحق که آقای ترامپ نابغه سیاست می‌باشد زیرا هم نفتش را جاگزین نفت عربستان می‌کند هم سامانه‌های دفاعی پیشرفته‌تری به کشورهای عربی می‌فروشد و هم به بهانه پشتیبانی جمهوری اسلامی از انصارالله یمن تحریمها را برعلیه ما افزایش می‌دهد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
حالا کی خواسته باهات مذاکره کنه آقای خوشحال
گفتند که باید اول کل تحریمهارو برداری اونوقت شاید تازه به تماسهات و التماسهات جواب دادیم
Canada
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
بنفع مان شد .چونکه میخواست با درخواست مذاکره .خودش را طرفدار دموکراسی واگر ما قبول نمیکردیم .ما را بر علیه دموکراسی معرفی کند و فقط برای عکس یادگاری برای موفقیت در انتخابات اتی میخواست و بعد دسیسه ای دیگه ای علم کند بر علیه مان
خودش میبرد و خودش میدوزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
شرط مذاکره ایران با ترامپ اینه که ترامپ آدم بشه وچون این امر محال است پس محال است ایران با دیوانه ای مثل ترامپ وارد مذاکره بشه .
Sweden
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
این آدم کله خره، ازش بعید نیست حمله کنه
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
این هم امریکای فریبکار هرروز یک چیزی میگوید.هرروز زیر حرف دیروز خودمیزند.ایا بااین کشور مذاکره حماقت نیست .حالا ترامپ ازروی حماقت رازهای درونی حکومت امریکارا بصورت بی پرده میگوید.وگرنه قبلی ها وبعدی های ترامپ مانند او حقه بازوکلک وبی عهدووفاو....هستند.
آخرین اخبار