کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به «بانک» هفته آینده در کمیسیون برنامه بررسی می‌شود + جزئیات طرح

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک فرهنگیان هفته آینده در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و بعد از تصویب به صحن ارائه می‌شود.


عینی//طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به «بانک» هفته آینده در کمیسیون برنامه بررسی می‌شود + متن طرحجبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات معاون معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تلاش این وزارتخانه برای تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک، گفت: طی انجام تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مشخص شد که این صندوق مسیر اصلی خود را طی نکرده و دچار انحرافات بسیاری شده است.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: براین اساس مطابق گزارشی که به مجلس ارائه شد، اعلام کردیم باید سیستم اداره صندوق ذخیره فرهنگیان تغییر کند. 

او  تاکید کرد: بررسی‌های بسیاری در مجلس به ویژه در مرکز پژوهش‌ها بر روی موضوع تغییر اداره و مدیریت صندوق انجام و در نهایت طرحی برای تبدیل صندوق به بانک تدوین شد.

نمایند مردم رشت در مجلس بیان کرد: به موجب طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک، دولت موظف است کلیه قوانین و مقررات صندوق را در بانک فرهنگیان ادغام کرده و وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس مجمع اداره این بانک را برعهده بگیرد، همچنین بانک فرهنگیان تحت نظارت بانک مرکزی خواهد بود.

کوچکی‌نژاد بیان کرد: بانک فرهنگیان در راستای تمام خدمات صندوق ذخیره موظف است، وام‌های خارج از صف عمومی بانک‌ها به فرهنگیان بپردازد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک فرهنگیان هفته آینده در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد تا بعد از بررسی و تصویب به صحن علنی ارائه شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به «بانک»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
طرح نامناسبی است
Iran (Islamic Republic of)
منتظران ظهور
۱۱:۵۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
با سلام و احترام خدمت نمایندگان ملت :آقایان مجلسی این کار را نکنید که آینده بس خطرناکی دارد و موجبات نارضایتی بیش از پیش یکسری از اقشار فرهنگی را در بر خواهد داشت.والسلام علیکم و رحمه الله
Iran (Islamic Republic of)
محسن نورو..-ی
۱۱:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
شعار بس است ... عمل کنید...
آخرین اخبار