استاندار اردبیل خبر داد:

احداث بزرگترین کارخانه داروسازی شمالغرب کشور در اردبیل/جذب هزار نفر نیروی کار در اردبیل

استاندار اردبیل از احداث بزرگترین کارخانه داروسازی شمالغرب کشور با عنوان امید فارمد در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در دیدار با حسین زاده مدیرعامل بانک ملی با موضوع پیگیری جذب تسهیلات مصوب بانک‌ها برای واحد‌های تولیدی استان گفت: با توجه به اجرای بزرگترین کارخانه داروسازی شمالغرب کشور با عنوان امید فارمد در اردبیل این واحد تا سه ماه آینده یک هزار نفر نیروی کار از بین تحصیل کرده رشته‌های مختلف جذب می‌کند.

او تصریح کرد: بر اساس قول سرمایه گذار طرح آگهی جذب نیرو برای این واحد در هفته‌های آینده در نشریات محلی استان اردبیل منتشر می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به تعهد استان در راستای اختصاص تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومانی به این واحد، پیگیری‌های لازم انجام گرفته و به زودی توسط بانک ملی پرداخت می‌شود.

بهنام جو گفت: در حال حاضر از ۳۰ هزار متر فضای سوله این واحد ۱۸ هزار متر تکمیل شده و ۱۲ هزار متر نیز در حال اجرا است.

او با بیان اینکه خط تولید نیز خریداری شده و تا چند ماه آینده به منطقه منتقل می‌شود افزود: قبل از پایان سالجاری این واحد به بهره برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل در ادامه از پیگیری روند پرداخت تسهیلات مصوب در سفر بانک‌ها به استان برای واحد‌ها و طرح‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی خبر داد.

بهنام جو اضافه کرد: بررسی طرح اجرای کارخانه و پالایشگاه ذرت پارس آباد و همچنین پرداخت تسهیلات به کارخانه کریستال در بانک ملی در حال انجام است.

او افزود: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای آرتاویل تایر نیز با توجه به اینکه نصب خط تولید این واحد در حال اتمام است، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار