مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از ثبت نام ۲۲۷ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی استان در سامانه سناد (سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش‌آموزی) خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مقطع ابتدایی تاکنون ۱۲۳ هزار و ۱۶۱ دانش آموز معادل ۱۰۰ درصد، متوسطه اول ۵۳ هزار دانش آموز معادل ۹۹.۷۴ درصد، متوسطه دوم ۴۰ هزار دانش آموز یعنی ۹۵ درصد و استثنایی هزار نفر یعنی ۹۰ درصد کل دانش آموزان این مدارس در سامانه سناد ثبت نام شده اند.

رحمانی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز نام نویسی دانش آموزان به ویژه در مدارس شبانه روزی پایان نیافته است، پیش بینی می‌شود امسال حدود ۲۵۱ هزار دانش آموز در مدارس قزوین تحصیل کنند.

او اضافه کرد: فضا‌های آموزشی استان به طور مناسبی برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده سازی شده است و هم از نظر فضای فیزیکی و هم نیروی انسانی هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان درباره کتاب‌های درسی دانش آموزان هم گفت: در مقطع ابتدایی از ۱۳ شهریورماه توزیع کتاب‌های درسی آغاز شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: در سایر مقاطع به ویژه متوسطه دوره اول نیز کتاب‌های درسی در انبار‌ها موجود است و تاکنون ۹۵ درصد دانش آموزان این مقطع کتاب‌های خود را از طریق کتابفروشی‌ها تهیه کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: ۸۵ درصد از کتاب‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هم در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

ثبت نام ۲۲۷ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی استان در سامانه سناد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.