معاون وزیر کشور در سفر خود به استان فارس از طرح‌های ۱۰ شهرستان این استان بازدید می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در دومین مرحله از سفر بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به فارس مسایل و مشکلات افزون بر ۶۰ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی ۱۰ شهرستان این استان بررسی می‌شود.

یدالله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: بر همین اساس سفر سه روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از ۲۶ شهریورماه امسال آغاز و طی آن از طرح‌های شهرستان‌های مهر، لامرد، گراش، لارستان، خنج، قیر و کارزین، فیروزآباد، فراشبند، جهرم و زرین‌دشت بازدید می‌شود.

او، بیان کرد: بر اساس برنامه مقرر شده در این سفر‌ها از حداقل ۶۰ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی بازدید و مسائل آن‌ها بررسی شود.

رحمانی تصریح کرد: در مرحله نخست این سفر نیز که ۱۹ شهرستان استان مورد بازدید واقع شد مسائل و مشکلات ۷۵ طرح از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اضافه کرد: مانند مرحله نخست در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار فارس، معاون وزیر کشور، فرمانداران ۱۰ شهرستان مذکور و مدیران کل به جمع‌بندی و رسیدگی به مشکلات طرح‌های بازدید شده پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/ت

سفر معاون وزیر کشور به استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار