ادامه شکنجه زندانیان سیاسی در بحرین

رژیم آل خلیفه از زندانیان سیاسی بحرین در زندان مرکزی «جو» انتقام ‌جویی می‌کند و شکنجه همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست، رژیم آل خلیفه از زندانیان سیاسی بحرین در زندان مرکزی «جو» انتقام ‌جویی می‌کند و آن‌ها را به سلول‌های انفرادی انتقال می‌دهد.

برخی منابع فاش کردند: اداره زندان مرکزی «جو» بحرین به شکلی گسترده و هدفمند انتقام از زندانیان سیاسی را از طریق انتقال آن‌ها به سلول‌های انفرادی به عنوان یک مجازات اضافی در پیش گرفته است.

برخی از زندانیان اعلام کردند: سلول‌های انفرادی زندان بدون تهویه هستند و هیچگونه استاندارد‌های بهداشتی در آن رعایت نمی‌شود و حشرات و جوندگان در آن موج می‌زنند. مسئولان زندان، زندانیان را به تخت می‌بندند و اجازه نمی‌دهند آن‌ها استحمام کنند و برخی از سلول‌های انفرادی نیز بدون نور هستند.

این منابع اعلام کردند: مسئولان زندان جو هفته گذشته «حسین سهلاوی» زندانی سیاسی را که به ۱۷ سال زندان محکوم شده است بیش از ۸ روز به سلول انفرادی منتقل و ملاقات و ارتباط با او را قطع کردند.

این منبع نوشت: مسئولان این زندان محمد میرزا قهرمان بازی جوجیتسو (ورزش رزمی) را که به خاطر اتهامات سیاسی به ۱۰ سال زندان محکوم شده است ۳ روز به سلول انفرادی منتقل کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار