تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز اورژانس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز اورژانس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز اورژانس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

او گفت : چهل و چهارمین سال تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی را گرامی داشته و ۲۶ شهریور روز اورژانس را به همکاران گرامی فوریت‌های پزشکی تبریک می‌گویم.

مرادی افزود : نگاهی به گذشته اورژانس، سیر صعودی و قابل قبولی را از پیشرفت در این خدمت امدادی نشان داده و تحولات فراگیر، برنامه‌های اجرایی موثر، پروتکل‌های کارآمد و نیز تلاش ۲۴ ساعته مدیران و پرسنل متعصب و متخصص، این نهاد را به یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های حوزه سلامت بدل کرده و این بخش اکنون به عنوان سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث، فصل جدیدی از فعالیت‌های سازمان یافته و رو به ترقی خود را آغاز نموده است.

او افزود : برآورد تعداد موارد نجات جان انسان‌ها در محل حادثه، انتقال مجروحان به مراکز مختلف، آموزش‌های عمومی و مشاوره‌های به موقع را در طی چهل و چهار سال گذشته که نتیجه عشق به نجات انسان‌ها در این همکاران گرامی است را شاید نتوان محاسبه کرد، اما می‌توان لذت این جان بخشی و نجاتگری و رضایت و لطف خالق از فریادرسی به گرفتاران را احساس کرد.

مرادی گفت : دقت، سرعت، کارآمدی و عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در چند سال گذشته، به ویژه در رخداد‌های مهیب طبیعی همچون زلزله و سیل تصادفات مکرر و تاثر آور جاده‌ای و حوادث شهری و خانگی و رشد روز افزون سوانح و بیماری‌ها و نیز مانور‌ها و آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل را می‌توان مطلوب ارزیابی کرد.

او گفت : لازم می‌دانم ضمن قدردانی از یکایک پرسنل سپید پوش و نجاتگر اورژانس، اظهار امیدواری نمایم روز به روز با آمادگی علمی و عملی بیشتر این عزیزان، رشد آگاهی جامعه، تجهیز بیشتر ناوگان اورژانس، اصلاح و بهینه سازی ساختار و توسعه خدمات، بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان و در بالاترین سطح، یاریگر مجروحان، مصدومان و مددجویان باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

رئیس دانشگاه علوم پزشکی روز اورژانس را تبریک گفت

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار