رشته های هنر به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد زنجان اضافه شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشته های جدیدبه لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد زنجان اضافه شد.

رشته های  هنر به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد زنجان اضافه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری گفت: هم اکنون دانشگاه آزاد واحد زنجان  حداقل ظرفیت پذیرش ۱۸ هزار دانشجو با توجه به تعداد اعضای هیات علمی، فضا‌های مورد نیاز و زیر ساخت‌های کنونی را دارد.

فیروزفز افزود: انتظار بر این است که پتاسیل‌های این واحد دانشگاهی مورد توجه مسئولان وزارت علوم تحقیقات و فناوری قرارگیرد.

وی افزود: در صورت تحقق این مهم دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند از ظرفیت‌های خود استفاده کند، چرا که سرمایه کشور محسوب می‌شود که اکنون به عنوان زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی شکل گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: این واحد دانشگاهی به عنون بزرگترین مجموعه اموزش عالی استان با داشتن زیر ساخت‌های بسیار مناسب آماده ارائه خدمات به دانشجویان بوده و در زمان حاضر ۵۰۰ عضو هیات علمی تمام وقت مشغول تدریس هستند.

فیروزفر افزود:در با این زیر ساخت‌ها واحد زنجان ۸۲ رشته کارشناسی ارشد، ۲۴ رشته دکترا و تمامی رشته‌های کارشناسی موجود ایجاد رشته‌های هنر در دانشگاه آزاد زنجان کشور دارد و به تازگی نیز با ایجاد ۱۳ رشته جدید و پرتقاضا اقداماتی انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: این دانشگاه نسبت به ایجاد رشته‌های هنر از قبیل طراحی لباس، گردشگری، ارتباط تصویری" گرافیک"، نقاشی، بازیگری، مشاوره، مدیریت مالی، علوم مهندسی صنایع غذایی، مدیریت کسب و کار‌های کوچک، ومهندسی پلمیر، گیاه پزشکی و مدیریت صنعتی اقدام کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: این واحد دانشگاهی با توجه به سیاست اعلام شده از دانشگاه آزاد مرکز، تا ۲۸ شهریور در تمامی رشته‌های کارشناسی پیوسته را ثبت نام می‌کند و علاقمندام می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoon.org اقدم کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

دانشگاه آزاد واحد زنجان حداقل ظرفیت پذیرش 18 هزار دانشجو را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.