برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت در مراکز پیش دبستانی یزد

مدیر مسئول مؤسسه نورالسماء یزد گفت: دوره تربیت مربی مهدویت ویژه مربیان مهد و پیش دبستانی با همکاری مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، بی‌بی‌شمسی حسینی، مدیر مسئول موسسه نورالسماء یزد با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی مهدویت ویژه مربیان مهد و پیش‌دبستانی با همکاری مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در موسسه نورالسماء یزد اجرا خواهد شد، گفت: این دوره به مدت یک ماه با حضور اساتید کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود و پایان دوره گواهی‌نامه کشوری به شرکت‌کنندگان اعطاء خواهد شد.

او با اشاره به اینکه  موسسه قرآنی نورالسماء یزد اولین مؤسسه‌ای است که طرح مهدویت را در استان یزد اجرا می‌کند، افزود: هدف از این دوره شناخت امام زمان (عج) و آماده‌سازی جهان برای ظهور است که در مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همراه بر روی خردسالان و کودکان اجرا می‌شود.

حسینی افزود: این دوره در ۶کارگاه با موضوعات تربیتی، اخلاقی، هیجان و نشاط، قصه‌نویسی و قصه‌گویی، کلاسداری و کارگاه رسانه و انیمیشن برگزار می‌شود که در کارگاه تربیتی مباحث روانشناسی رشد، کنترل تاهنجاری‌ها و مهارت پاسخگویی مطرح خواهد شد و پس از آن در کارگاه خلاقیت به شرکت‌کنندگان در خصوص نقاشی خلاق، کار با کاغذ، اوریگامی، کار با بادکنک را خواهیم داشت.

مدیر مسئول موسسه نورالسماء یزد گفت: انواع مسابقات و آموزش اجرای شاد و پر محتوا را در کارگاه هیجان و نشاط خواهیم داشت و همچنین به اصول و مبانی و شخصیت شناسی نیز در کارگاه قصه‌گویی پرداخته خواهد شد.

او ادامه داد: کارگاه کلاس‌داری به روش‌های انتقال مفاهیم مهدوی و آموزش لوحه‌ها پرداخته و در پایان آسیب‌های تربیتی، نقد انیمیشن و مدیریت رسانه در کارگاه رسانه بحث خواهد شد.

حسینی با اشاره به امتیازات دوره بیان کرد: به شرکت‌کنندگان گواهی مربیگری اعطا و پس از آن در طول سال پشتیبانی علمی و محتوایی خواهند شد و به افراد واجد شرایط مجوز تاسیس مهد و پیش‌دبستانی اعطا و از نفرات برتر دوره در شعب مهد و پیش‌دبستانی بهره‌خواهیم برد.

او ادامه داد: این دوره از روز پنجشنبه ۲۸ شهریور ماه سال جاری و در روز‌های پنجشنبه و جمعه به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

حسینی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به موسسه نورالسماء واقع در امامشهر، میدان آرمان، کوچه شهید ناصر موسوی انتهای کوچه سمت چپ، کوچه شهیدان ساعت‌ساز مهد قرآن نورالسماء مراجعه کنند و یا از طریق شماره تماس ۳۵۳۰۲۷۸۳ – ۳۵۲۵۰۷۵۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ی

دوره تربیت مربی مهدویت ویژه مربیان مهد و پیش دبستانی در مدارس یزد اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.