سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد خبر داد؛

با تمام وجود تلاش کنیم و جزو مدعیان خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد معتقد است سپاهان اصفهان تیم بزرگ و قابل احترامی بوده، ولی مقابل نماینده لرستان در جام حذفی از پیش برنده نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  پس از مشخص شدن برنامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی و میزبانی خیبر از سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی خرم‌آباد، مهرداد خادمی ، بیان کرد: قبل از انجام قرعه‌کشی این مرحله از مسابقات آرزو داشتم به یکی از تیم‌های بزرگ کشور همچون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی بخوریم.

وی اظهار کرد: سال‌های سال است بازی بزرگی در لرستان انجام نشده و این دیدار می‌تواند آشتی دوباره ورزش دوستان، تماشاگران فهیم و پرشور لرستانی با فوتبال و ورزشگاه تختی خرم‌آباد باشد.

خادمی تصریح کرد: زیبایی فوتبال به تماشاگر است و بازی مقابل تیم‌های لرستانی بالاخص خیبر با داشتن تماشاگران خونگرم، فهیم، پرشور، فوتبال دوست و فوتبال شناس برای هر تیمی راحت نیست.

سرمربی خیبر خرم‌آباد با تأکید بر اینکه به‌هیچ‌وجه جام حذفی اولویت این تیم نیست و حضور مقتدرانه در لیگ دو مهم‌ترین هدف نماینده لرستان است، اضافه کرد: لیگ مهم‌تر از جام حذفی است، اما تقابل با تیم‌های مطرح کشور می‌تواند به‌عنوان یک بازی تدارکاتی برای خیبر مفید و مؤثر باشد.

خادمی با بیان اینکه خوشبختانه ذهنیت اینکه ما حق باخت نداریم و باید با تمام وجود تلاش کنیم در بازیکنان خیبر به وجود آمده است، اظهار کرد: ما و تمامی بازیکنان خیبر تلاشمان را خواهیم کرد و مطمئن باشید متفاوت‌تر از فصل قبل در مسابقات حاضر خواهیم شد و جزو مدعیان خواهیم بود.

نماینده لرستان قرار است اوایل مهرماه در خرم‌آباد میزبان سپاهان اصفهان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشند که در این خصوص سرمربی خیبر می‌گوید: به سپاهان فکر نمی‌کنم، هرچند این تیم همیشه بزرگ و قابل احترام هست و خواهد بود.

سرمربی خیبر، تماشاگران تیمش را امتیازی بزرگ در دیدار با نماینده اصفهان در این مرحله می‌داند و با تأکید بر اینکه تیم‌های بزرگ کشور در ورزشگاه تختی خرم‌آباد بار‌ها و بار‌ها شکست خورده‌اند، یادآور شد: به‌هیچ‌وجه حریفی آسان برای سپاهان نخواهیم بود و روز سختی را برای این تیم در ورزشگاه تختی رقم خواهیم زد، به دنبال اثبات دوباره ارزش‌ها و لیاقت بالای فوتبال استان خواهیم بود.

خادمی گفت: فوتبال دوستان لرستانی روز مسابقه به ورزشگاه تختی بیایند و مطمئن باشند بازی خوبی از خیبر مقابل سپاهان خواهند دید.

خیبر خرم‌آباد روز چهارشنبه به مصاف اترک بجنورد در هفته اول لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور خواهد رفت که در این خصوص سرمربی این تیم در ادامه صحبت‌های خود نیز گفت: ما دارای بازیکنان بسیار جوان، جسور و جنگنده هستیم و در این مسابقه به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.

انتهای پیام/د

به جام حذفی فکر نمی‌کنم

برچسب ها: فوتبال ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
روزی سخت در انتظار سپاهان در خرم آباد
آخرین اخبار