فعالیت قارچ گونه موسساتی با عنوان «سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور»

دانشگاه پیام نور استان بوشهر درباره فعالیت قارچ گونه موسسات بی هویت با عنوان «سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور» هشدار داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دانشگاه پیام نور استان بوشهر با اشاره به افزایش قارچ گونه موسسات بی هویت و فعالیت آن‌ها با عنوان «سامانه ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور»، اعلام کرد: در آستانه آغاز دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، بسیاری از موسسات غیر مجاز و بی هویت با جعل آرم دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استفاده از اطلاعات پرتال دانشگاه پیام نور از داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده‌اند، که به هیچ عنوان اعتبار ندارند و وابسته به این دانشگاه نیستند.

در اطلاعیه دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزون بر هشدار به همه داوطلبان دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، آمده است: زمان و جزئیات ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد فقط از طریق پایگاه رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir انجام می‌گیرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می‌کنند، اعتبار ندارند و نقشی در پذیرفتن یا نپذیرفتن دانشجویان ندارند.

انتهای پیام/ک

هشدار به متقاضیان دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.