بیش از ۱۰ هزار نفر از مرز خسروی تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی از ۱۰ تا ۲۳ شهریور ماه تردد کرده‌اند.

بیش از ۱۰ هزار نفر از مرز خسروی تردد کردندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  فریبرز کرمی با اشاره به تردد و ورود و خروج افراد ایرانی و غیرایرانی از پایانه مرزی خسروی از زمان بازگشایی مرز اظهار داشت: از ۱۰ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۰ هزار و ۸۷۴ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند که ۴۵۳۸ نفر وارد و مابقی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت بیشترین تردد با ۱۱۰۹ نفر ورود و خروج مربوط به ۱۵ شهریور ماه است، افزود: در این روز تردد ایرانیان هفت نفر ورود، ۳۰۲ نفر خروج و غیرایرانی ۳۰۰ نفر ورود و ۵۰۰ نفر خروج گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در ۲۲ شهریور ماه در مجموع ۶۷۹ ایرانی و غیرایرانی از پایانه مرزی خسروی وارد و ۳۹۹ نفر خارج شده‌اند گفت: در این روز در مجموع ۲۵۶ نفر ایرانی و ۸۲۲ نفر غیرایرانی از مرز خسروی تردد کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در ۲۳ شهریور ماه در مجموع ۱۰۰۶ ایرانی و غیرایرانی از مرز خسروی تردد کرده‌اند، عنوان کرد: در این روز ۱۵۵ ایرانی و ۸۵۱ غیرایرانی از خسروی تردد کرده‌اند و در مجموع ۵۴۲ نفر وارد و ۴۶۴ نفر خارج شده‌اند.

کرمی با اشاره به اینکه از ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه به ترتیب ۶۶۸، ۷۴۱، ۶۰۳، ۶۴۲، ۹۳۹ و ۱۱۰۹ نفر از این مرز تردد کرده‌اند گفت: از ۱۶ تا ۲۱ شهریور ماه نیز به ترتیب ۷۳۲، ۶۳۰، ۷۶۳، ۳۸۶، ۶۲۳ و ۹۵۶ نفر از مرز تردد کرده‌اند.

انتهای  پیام/ز

 

تردد مسافران از پایانه مرزی خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار