‍رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

هر چه تشکل‌ها قویتر باشند نتایج خوب و بهتری حاصل خواهد شد

خالد جعفری گفت: هر چه تشکل‌ها قویتر باشند نتایج خوب و بهتری حاصل خواهد شد و اهداف عالی توسعه بخش کشاورزی خواهند رسید.

هر چه تشکل‌ها قویتر باشند نتایج خوب و بهتری حاصل خواهد شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، خالد جعفری در دومین جلسه کارگروه تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه تدوین سیاست‌های کاری تشکل‌ها و تعاونی‌های بخش کشاورزی زمینه توسعه این بخش را فراهم می‌کند، اظهار داشت: با تعیین وظایف و خط مشی‌های کلان در روند برنامه‌های تعاونی و تشکل‌های بخش کشاورزی استان زمینه توسعه کشاورزی کردستان فراهم می‌شود.

او با اشاره به اینکه با جذب اعتبار در دو مرحله سرمایه صندوق به ۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و مشارکت اتحادیه شرکت‌های تعاونی دامداران و زنبورداران و شرکت تعاونی مرغداران تخم گذار استان و تشکل‌های منابع طبیعی و تعاونی روستایی، اعتبار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به ۶۵ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: هدف صندوق توسعه متوازن همه تشکل‌های بخش کشاورزی استان است و به منظور توسعه متوازن بخش تعاونی‌های موجود بخش کشاورزی باید با همت اعضا و تعاون روستایی و بخش تخصصی فعال شوند.

جعفری یادآور شد: تشکل ها، نیازمند انجام فعالیت‌های بازرگانی و ارائه خدمت به اعضا هستند و این امر زمانی اتفاق خواهد افتاد که فعالیت‌ها مشخص و برای آن‌ها تعریف شود و این امر زمینه ایجاد تعامل با یکدیگر را فراهم می‌کند.

او بیان کرد: هر چه تشکل‌ها قویتر باشند نتایج خوب و بهتری حاصل خواهد شد و زودتر از زمان مورد نظر به نتیجه و اهداف عالی توسعه بخش کشاورزی خواهند رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: چنانچه وظایف محوله به بهترین وجه با کیفیت عالی انجام شود تقویت و اقتدار صندوق‌ها را نشان داده و این اقدامات در راستای توسعه کشاورزی استان کردستان بسیار پر اهمیت است.

انتهای پیام/ز

اعتبارصندوق حمایت ازتوسعه کشاورزی کردستان به۶۵میلیارد تومان میرسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.