در جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

خارج شدن دومین دستور از دستور جلسه شورای شهر

اعضای شورای شهر تهران لایحه انتخاب کارشناسان متخصص جهت عضویت در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوار‌های شهرداری تهران را از دستور جلسه شورای شهر تهران خارج کردند.

پاینده/خارج شدن دومین دستور از دستور جلسه شورای شهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه بررسی لایحه شهرداری تهران درباره معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان‌ها، مجمع شرکت نوسازی عباس آباد و همچنین موضوع انتخاب کارشناسان متوسط جهت عضویت در سامانه پایانه‌ها و پارک‌سوار‌های شهرداری تهران در اجرای بند ۳ ماده ۹ عکاس نامه مذکور در دستور کار یک و صد و چهل و پنجمین جلسه این شورا مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا جلسه شورا برخی از اعضای شورا شهر نظر به خروج دستور العمل این شورا در دستور جلسه امروز شورای شهر تهران شدند.

حسن رسولی عضو شورای شهر تهراناز موافقان این دستور اظهار کرد: سازماندهی سازمان‌ها و شرکت‌ها یکی از موضوعات پیوسته شورای شهر پنجم بوده که از نظر محتوایی از شهردار می‌خواهیم افرادی را که معرفی می‌کند به صورت صددرصدی از اعضای شهرداری تهران نباشد.

رسولی بیان کرد: انتخاب نمایندگان از ساختار شهرداری تهران موجب از بین رفتن ساختار می‌شود، زیرا هدف از انتخاب نماینده استفاده از ظرفیت‌های NGO است و از همکاران می‌خواهم که رای به مسکوت ماندن این لایحه بدهند تا پنجره‌ای باز شود تا متخصصان از خارج از مدیریت شهری بتوانند ورود کنند.


بیشتر بخوانید: موتورهای دیزلی کارگاهی ساماندهی می‌شود 


زهرا صدر اعظم نوری دیگر عضو شورای شهر تهران در مخالفت با پیشنهاد مسکوت ماندن لایحه مذکور گفت: مخالفت من به این دلیل است که در این نهاد‌ها هیئت مدیره‌ای وجود ندارد و به صورت هیئت امنایی هستند و اگر بررسی لایحه مسکوت بماند کار آن‌ها معطل می‌ماند، زیرا کسی نیست که مصوبات را به تایید و تصویب برساند.

پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان مسکوت ماندن و از دستور خارج شدن لایحه انتخاب کارشناسان متخصص جهت عضویت در سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهرداری تهران این پیشنهاد در صحن شورای شهر تهران به رای گذاشته شد و اعضای شورای شهر تهران با ۱۳ رای موافق این لایحه را از دستور جلسه خارج کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار