۴ عضو جدید شورای شهر بهشهر امروز با برگزاری مراسم تحلیف معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عضویت ۵ عضو شورای اسلامی شهر بهشهر از خرداد ماه امسال به دلیل بروز برخی جرائم با صدور کیفر خواست از سوی دادگاه تعلیق شده بود که امروز با گذشت حدود ۳ ماه مراسم تحلیف اعضای جدید شورا برگزار و اعضای علی البدل به عنوان اعضای جدید شورای شهر بهشهر معارفه شدند.

هادی خنجری، فرماندار بهشهر در این مراسم خواهان حرکت همه افراد در مسیر قانون شد و گفت: با توجه به صدور کیفر خواست و تعلیق پنج نفر از اعضای شورای شهر بهشهر سابق، مکاتبات با استانداری و وزارت کشور انجام و به استناد ماده ۷ قانون شورا‌ها اعضای علی البدل به عنوان اعضای جدید معرفی شدند.

او افزود: شورا جایگاهی است که به امانت از طرف مردم به برخی افراد سپرده شده به همین دلیل رعایت قانون و تأمین منافع مردم از وظایف مهم اعضای شورای شهر است.

فرماندار بهشهر گفت: برخی از مردم بهشهر از نحوه خدمت رسانی شورای قبلی رضایت نداشتند و اعضای جدید باید بستری فراهم کنند تا اگر عقب ماندگی وجود دارد به سرعت رفع شود.

با انجام مراسم تحلیف و قرائت سوگندنامه، حبیب ملک پوری، صادق‌علی سعدی، سیدمحمد باقری و محمد عموزادخلیلی با قرائت سوگندنامه به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بهشهر معرفی شدند.

محمد عارفی لمراسکی دیگر عضو علی‌البدل بهشهر استعفا داد و در حال حاضر شورای شهر بهشهر ۶ نفره است.
انتهای پیام/س
 

پوست اندازی شورای شهر بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.