تجلیل از خادمان راهیان نور در اراک

در مراسمی در اراک از خادمان راهیان نور تجلیل شد.

تجلیل از خادمان راهیان نور در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی باحضور فرماندهان سپاه روح الله و خادمان شهدا در سالن کانون بسیج اراک از خادمان شهدا‌ی استان مرکزی در مناطق راهیان نور تجلیل شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت راهیان نور گفت: راهیان نور زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت را دنبال می‌کند و هیچ میدانی جز دفاع مقدس نمی‌تواند متصل‌کننده شهدا با جوانان ما باشد.

سردار کریمی افزود: با توجه به جوانانی که امروزه از همه سو تحت تاثیر تبلیغات غرب هستند، اگر موفق به انتقال این روحیه به جوانان و نسل آینده شویم توانستیم رسالت دفاع مقدس را به برکت خون شهیدان به ثمر برسانیم.

او اضافه کرد: شهید حججی جوانی از قافله شهدای عاشورایی ما بود که وقتی او را به مقتل می‌برند با غرور و استوار و صورتی پر از آرامش پیام عزت و هدف شهادت را به نمایش می‌گذارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: ملتی که روحیه ایثار و شهادت در آن زنده است، هیچگاه شکست نخواهد خورد، چرا که دشمنان در مقابل روحیه بسیجی و شهادت‌طلبی جوانان کاری از پیش نخواهد برد.

انتهای پیام / ج

در مراسمی در اراک از خادمان شهداو راهیان نور دراراک تجلیل شد

برچسب ها: راهیان نور ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.