معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس خبر داد؛

ضرب و شتم شهردار فسا/ پلیس در جستجوی ضاربان است

سرهنگ کاووس محمدی گفت: شهردار فسا مورد ضرب و شتم تعدادی از افراد ناشناس قرار گرفته و پلیس در جستجوی ضاربان است.

ضرب و شتم شهردار فسا/پلیس در جستجوی ضاربان شهردار فسا

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در رابطه با حمله به شهردار فسا اظهار کرد: شهردار شهرستان فسا بامداد امروز مورد ضرب و شتم تعدادی از افراد ناشناس قرار گرفته است.

او با بیان این که هدف و انگیزه ضاربان از این اقدام مشخص نیست، ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل شده و دستگیری ضاربان شهردار فسا در دستور کار پلیس این شهرستان است.


بیشتر بخوانید: ضرب و شتم مامور پلیس راه/ضارب مامور پلیس راه شناسایی شده است


معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: به محض دستگیری ضاربان، موضوع از طریق خبرگزاری ها و رسانه های معتبر و رسمی اطلاع رسانی می شود.

کرمی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا هم در این خصوص بیان کرد: یک نفر در ارتباط با این پرونده بازداشت شده و نیروی انتظامی در حال شناسایی و دستگیری دیگر متهمان هستند.

او افزود: شهردار فسا از ناحیه سر و مچ پا دچار مصدومیت شد اما برای اینکه در مدیریت شهری مشکلی ایجاد نشود حدود ساعت ۱۰ صبح و پس از ترخیص از بیمارستان در محل کار خود حاضر شد.

 حسن براتی در۱۴ شهريورماه سال ۱۳۹۶ از سوی شورای شهر شهرستان فسا با ۴ رای موافق و ۳ رای مخالف به عنوان شهردار فسا معرفی شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۵۱ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/چ

شهردار فسا مورد ضرب و شتم قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
باید سریعا ضاربان را پیدا کنن و بسزای عملشان برسانن
آخرین اخبار