مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و ششم شهریور سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‌شنبه بیست و ششم شهریورسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انبار محموله میلیاردی پودر نیروزا قاچاق در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: یک انبار دپوی پودر‌های نیروزا قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از این محل ۵۵۴ کیلوگرم پودر نیروزا در بسته بندی‌ها و نشان‌های مختلف خارجی که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بود، کشف شد.

او با بیان اینکه طبق نظر کارشناس مربوط ارزش این محموله دو میلیارد و صد میلیون ریال است، ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر شده است.

دو میلیارد ریال پارچه قاچاق در عسلویه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران انتظامی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان در مسیر عسلویه-شیراز، دو میلیارد ریال پارچه قاچاق کشف کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: از این خودرو، ۱۴۰ طاقه پارچه خارجی بدون مدرک گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش آن را دو میلیارد ریال عنوان کردند.

او بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق در دشتستان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: هزار و ۵۶ دست انواع پوشاک قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
 سرهنگ فرامرز ملکوتی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی کلمه در بخش بوشکان پس از اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در یک منزل مسکونی، این منزل را بازرسی و  هزار و ۵۶ دست انواع لباس بدون مدارک قانونی کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، بیان کرد: کارشناس ارزش لباس‎های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف حیوانات شکارشده کمیاب خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی سنا و یگان امداد شهرستان دشتی و ماموران اداره محیط زیست شهرستان دشتی در مسیر روستای سنا از یک دستگاه خودرو پراید، یک لاشه گراز و دو خرگوش که با اسلحه شکار شده بود، کشف کردند.

او گفت: دراین ماموریت چهار شکارچی که دست به شکار غیرمجاز زده بودند، دستگیر شدند و تعداد سه قبضه اسلحه غیرمجاز هم از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری سمند و پراید مورد استفاده شکارچیان، بیان کرد: متهمان به مراجع قضائی شهرستان دشتی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.