استقبال گسترده کرمانشاهیان از بازار بورس

مدیر تالار بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: در ۵ ماهه نخست امسال شاهد روند رو به افزایش حضور افراد در بورس کرمانشاه هستیم و این نشان از  استقبال گسترده کرمانشاهیان  از بازار دارد.

استقابل گسترده کرمانشاهیان از بازار بورس زهرا دفتری مدیر تالار بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، با بیان اینکه  در
۵ ماهه نخست امسال حجم معاملات رشد ۱۵۶ درصدی داشته است گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری در  کرمانشاه ارزش معاملات به رقم  ۱۳ هزار میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  از نظر ارزش معاملات ۱۸۶ درصد  افزایش داشته است.
او با اشاره به معامله بیش از ۳ میلیون و ۸۵۷ هزار سهم در  بورس منطقه‌ای کرمانشاه  گفت: شاهد روند رو به افزایش حضور افراد در بورس کرمانشاه هستیم و این نشان از  استقبال گسترده کرمانشاهیان  از بازار دارد.

دفتری با اشاره تاثیر رونق بازار بورس گفت: تامین مالی چالش بزرگ تمامی بنگاه‌های اقتصادی  در کشور‌های توسعه یافته و به ویژه در حال توسعه است  از این رو ساختار بازار مالی  هر اقتصادی به عنوان منبع اصلی تامین مالی آن اقتصاد اهمیت بسیاری دارد.


او افزود: از طرفی بورس اوراق بهادار به عنوان بخشی  تاثیر گذار از بازار مالی کوشیده تا خود را به عنوان  منبعی پایدار  برای تامین مالی اقتصاد ملی به اثبات برساند  افزایش دسترسی به ابزارهای مالی و نهاد‌های مالی هزینه اطلاعات و مبادلات را در اقتصاد کاهش می‌دهد  و سبب رشد اقتصادی افزایش سرمایه گذاری  بهبود اشتغال و در مجموع افزایش رفاه جامعه می‌شود.

 


انتهای  پیام/ز

 

رونق بازار بورس موجب افزایش رفاه جامعه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار