معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه :

برای معرفی چهره زیبا استان کرمانشاه ایده های علاقه مندان را پذیرا هستیم

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای کرمانشاه ۲۰۲۰ نیاز به همراهی و همدلی همه هستیم و بخش خصوصی نقش به سزایی ایفا می کند.

برای معرفی چهره زیبا استان کرمانشاه ایده های علاقه مندان را پذیرا هستیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  شکوفه مهدی آبادی معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در نشست تورلیدر‌های گردشگری گفت: برای کرمانشاه ۲۰۲۰ نیاز به همراهی و همدلی همه هستیم.

او بیان کرد: در صورتی موفق می‌شویم که هر کس به وظایف خود عمل کند و بخش خصوصی نقش بسزایی در این راستا بر عهده دارد.

مهدی آبادی افزود: اگر هرکس ایده‌ای در ذهن دارد با کمال میل مشتاق هستیم که آن را ارائه نماید و برای معرفی چهره زیبا استان کرمانشاه در این رویداد مهم  از آن ایده بگیریم.

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز گفت:شهرداری با تمام توان و براساس شرح وظایفش در کرمانشاه 2020 حضور دارد در کرمانشاه 2020همه باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

فراهانی لیدر گردشگری گفت:در ابعاد آموزشی هنوز خیلی جای کار داریم و باید چاره ای اندیشیده شود نظارت بر قیمت گذاری خانه های بوم گردی باید بیشتر شود در طراحی لوگو ظرافت و مفهوم کرمانشاه 2020 رعایت نشده است.

انتهای پیام/ز

برگزاری رویداد بین المللی کرمانشاه ۲۰۲۰

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.