استاندار گلستان مطرح کرد؛

آخرین وضعیت از بازسازی منازل سیل‌زده گلستان/ پایان‌ تعمیر واحد‌های مسکونی

استاندار گلستان گفت:کار تعمیر واحد‌های مسکونی سیل‌زده تقریبا به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حق شناس استاندار گلستان گفت:کار تعمیر واحد‌های مسکونی سیل‌زده تقریبا به پایان رسیده است و دغدغه فعلی ساخت ۷۴۰۰ واحد مسکونی است که تا کنون برای ساخت ۶۴۸۶ واحد مسکونی سیلزده در بانک‌ها انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

او افزود:واحدهایی مشکلاتی از قبیل قرارداد نبستن برای ساخت ، حصر وراثت ، منازلی که در حاشیه رودخانه‌ها بوده اند و یا مشکلاتی را با میراث فرهنگی دارند که تلاش داریم هرچه زودتر این مسائل نیز رفع شود.

حق شناس ادامه داد: از بین واحد‌های عقد قرارداد شده تا کنون پی کنی ۵۰۵۷ واحد، فنداسیون ۳۶۶۳ واحد، اسکلت ۲۱۴۶ واحد، سقف ۷۵۱ واحد و دیوار چینی ۴۷۲ واحد انجام شده و تلاش داریم قبل از آغاز فصل سرما بخش عمده از این منازل مسکونی تحویل داده شوند.

بیشتر بخوانید:


استاندار گلستان با بیان اینکه ۳۰ خانواده هنوز در چادر ساکن هستند، گفت: این افراد در اولویت قرار دارند و تلاش داریم تا پایان مهر منازل آنان را آماده کرده و تحویل دهیم.

حق شناس با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، یادآور شد: ۳۲۶ مدرسه استان در جریان سیل آسیب دیده بود که ۲۸۰ مدرسه نیازمند بهسازی بود که خوشبختانه کار تعمیرات آن به پایان رسید.

استاندر گلستان گفت:۲۴ مدرسه استان ۱۰۰ درصد تخریبی بود که از این تعداد ۱۷ مدرسه در حال ساخت و مناقصه ۷ مدرسه نیز برگزار شده است.

او ادامه داد:هیچ دانش آموزی اول مهر بدون مدرسه نخواهد بود و تلاش داریم ۱۱ مدرسه در حال ساخت را ظرف ماه‌های مهر و آبان به بهره برداری برسانیم.

 
انتهای پیام / ن

تعمیر واحد‌های مسکونی سیل زده گلستان رو به پایان است

برچسب ها: استاندار ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.