ثبت آثار ۲۱۶ قصه گوی یزدی در جشنواره قصه گویی

دبیر برگزاری استانی جشنواره قصه گویی یزد گفت:۲۱۶ نفر از قصه گویان یزدی در بخش صحنه‌ای بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد آثار خود را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدی آرایی دبیر برگزاری استانی جشنواره قصه گویی یزد گفت: سامانه بخش صحنه‌ای جشنواره بسته شو دویست و ۱۶ قصه گو از سطح استان در بخش صحنه‌ای جشنواره که خود سه بخش پسران و دختران، زنان و مردان و مادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها را مشمول می‌شود آثار خود را در سامانه ثبت کردند.

او افزود: صد و ۱۴ قصه گو از سطح استان یزد با سنین ۱۲ تا ۱۸ سال برای شرکت در بخش دختران و پسران، نوجوان ، بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد داوطلب شدند.

آرایی با بیان اینکه داوطلبان در بخش زنان و مردن از سن بالای ۱۸ سال می‌توانند شرکت کنند، اضافه کرد: در بخش زنان و مردان ۹۲ قصه گو آثار خود را ثبت کردند.

او از مشارکت ۱۰ نفر در بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ها خبر داد و گفت: در این بخش هم قصه گویان بالای ۱۸ سال با روایت قصه‌های کرسی نشینی و سنتی می‌توانند شرکت کنند.

دبیر برگزاری استانی جشنواره قصه گویی یزد تاکید کرد: تا ۵ مهر ماه راه یافتگان به بخش جشنواره استانی قصه گویی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

شرکت دویست و ۱۶ داوطلب در بخش صحنه‌ای  بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد

برچسب ها: شعر ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار