حقانی: همه تیم‌های فوتبال بانوان خواستار دباغی بودند

مسئول امور ورزش بانوان باشگاه سپاهان اصفهان گفت: ما از اعتمادی که هاجر دباغی به باشگاه فولاد مبارکه داشته بسیار سپاس گزاریم و این موضوع را هم به خوبی می‌دانیم که تمام تیم‌های لیگ خواستار او بودند.

حقانی: همه تیم‌های فوتبال بانوان خواستار هاجر دباغی بودند

بهاره حقانی مسئول امور ورزش بانوان باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: باشگاه سپاهان در فصل جدید، تیم فوتبال بانوان را با توجه به یکسری اهداف خاصی که داشته تشکیل داده است و مانند سنوات گذشته در صدد هستیم که حضوری پر رنگ و تاثیر گزار در لیگ بانوان داشته باشیم. اولویت اول ما در باشگاه روی جذب بازیکنان ملی پوش و بومی خودمان است و تا آنجایی که بشود سعی می‌کنیم از بازیکنان غیر بومی کمتر استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


او تصریح کرد: خوشبختانه هاجر دباغی اولین بازیکنی بود که با قرارداد سه ساله سفید امضا به جمع ما پیوست، اعتمادی که این بازیکن به باشگاه فولاد مبارکه داشته جای تقدیر دارد، او دختری است که همه تیم‌ها خواستارش بودند و از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تایید تیم ملی است. ما برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم از اعتمادی که به ما کرده راضی باشد.

حقانی افزود: سایر ملی پوشان بومی تیم مانند الهام فرهمند و مرضیه فیضی را در ترکیب تیم حفظ کردیم و امسال نیز با آن‌ها همکاری داریم. تیم با تمرینات منظمی که دارد برای قهرمانی گام برمی دارد و در این چند ساله سیر صعودی در برنامه ریزی هایمان داشته ایم. ان شاءالله هدف امسال ما قهرمانی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار